Jump to content

ik krijg geen missies meer


Fej

Recommended Posts

Hallo, mijn missies gaan niet verder

Ik ben al een tijdje op Staunton Island en heb de missies Shoot The Messenger en Counterfeit Count gedaan. De volgende verkrijgbare misies zouden Rough Justice en Love On The Rocks moeten zijn, maar er is geen oproep van Donald Love of Salvatore Leone. Hoe kan ik deze toch verkrijgen?

Groeten en alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de missie na 'Shoot the messenger', 'Rough Justice', moet je eerst de Lawyer Outfit gaan halen bij Mr. Benz Costumes. Deze ligt tegenover de Pay 'n Sray in Shoreside Vale. Je kunt de Lawyer outfit halen nadat je in de marker van de missie bent gestapt.

Iets anders kan ik me niet bedenken :N Gewoon wachten op een telefoontje?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, mijn missies gaan niet verder

Ik ben al een tijdje op Staunton Island en heb de missies Shoot The Messenger en Counterfeit Count gedaan. De volgende verkrijgbare misies zouden Rough Justice en Love On The Rocks moeten zijn, maar er is geen oproep van Donald Love of Salvatore Leone. Hoe kan ik deze toch verkrijgen?

Groeten en alvast bedankt

De eerst volgende missie is 'Love on the Rocks', omdat je voor 'Rough Justice' al op het derde eiland moet zijn, en je unlockt het derde eiland (Shoreside Vale) in de missie Love on the Rocks. Je moet door Donald Love opgebeld worden om Love on the Rocks te beginnen, dus dit kan misschien een tijdje duren. Doe wat zijmissies, of rij gewoon wat rond, en dan komt dat belletje vanzelf wel :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...