Jump to content

Fout op WikiGTA.nl over SA Breuklijn


Gijsso

Recommended Posts

Jaja ik weet het. Er is net al een topic hier over geopend maar op Wikigta.nl staat op >--DEZE--< pagina staat dat de breuklijn alleen onderwater loopt. Hieronder staat een plaatje dat de breuklijn ook in de woestijn loopt. Dat klopt dus niet echt op Wikigta.nl. Ik zeg dit alleen maar zodat iemand deze fout kan herstellen.

153952_962_1150987619809-San_Andreas.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ze bedoelen denk ik dat in GTA San Andreas het alleen onderwater loopt en niet ook op het land te zien is. In het echt, loopt hij inderdaad wel op land. Het artikel gaat dus over de San Andreas breuklijn in het spel. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ze bedoelen denk ik dat in GTA San Andreas het alleen onderwater loopt en niet ook op het land te zien is. In het echt, loopt hij inderdaad wel op land. Het artikel gaat dus over de San Andreas breuklijn in het spel. :Y

Het staat er in iedergeval niet zo heel duidelijk in. Dat bedoel ik dat ze dat wat duidelijker kunnen maken

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel duidelijk dat het eerste gedeelte over de San Andreas breuk in het spel gaat. San Fierro bay en San Fierro zelf zijn daar goede indicaties voor. Echter, het gedeelte dat wel over de echte San Andreas breuklijn bevatte wel de fout dat er het niet alleen onder water is maar ook over het land gaat. Ik heb het even aangepast, bedankt voor het melden :tu: .

Link to comment
Delen op andere websites

In het vervolg kan je foutjes op WikiGTA >hier< melden, een apart topic per fout is niet nodig. ^_^

PatrickW heeft gezegt:In dit topic kun je foutjes die je aantreft op WikiGTA aan ons doorgeven. Een van de Medewerkers zal de fout dan zo snel mogelijk herstellen. In dit topic graag alleen meldingen van fouten, mocht er discussie over ontstaan, dan graag een apart topic ervoor aanmaken.

Er is dus een kleine discussie van ontstaan dus het is dus daarom niet nodig

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...