Jump to content

Vigilante


Hupske

Recommended Posts

Ik heb LCS niet dus misschien is het daar wel héél anders, maar tot nu toe moesten de Vigilante missies altijd in 1 keer, dus dat zal hier niet anders zijn. Dat maakt deze missie dan ook zo vervelend vaak :D En over die motor, ook daar kan ik het mis hebben maar volgens mij zit er helemaal geen politiemotor in LCS :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bevestigd door LCS owner: geen politiemotor. Het systeem van checkpoints is tot nu toe alleen in VCS toegepast. Dat wil zeggen dat als je de missie tot level 5 hebt gespeeld, je bij level vijf begint als je de missie stopt na level vijf. Dus als je bij level 8 stopt, ga je de volgende keer bij level 5 verder. Dit gaat zo om de vijf levels. In VCS heb je ook de politiemotor. Helaas zit dit niet allemaal in LCS en zul je dus andere oplossingen moeten verzinnen.

Een tank is een oplossing om deze missie een stuk aangenamer en zelfs leuk te maken :D Maar hoe kom je aan zo'n tank? In de missie Shogun Showdown moet je een tank stelen en opblazen. Alleen in plaats van hem willekeurig ergens te laten opblazen moet je hem in je garage laten opblazen. Als je de garage dan weer opendoet staat er een tank :YHier is een savegame uit dit topic waarbij je Shogun Showdown kunt doen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...