Jump to content

Hoe steel ik de trein?


knikketias

Recommended Posts

Ligt eraan welke console je hebt ( Console is : Computer, Playstation 1,2,3 etc...) , Ik heb zelf geen gta2 maar waarschijnlijk is het de- zelfde toets waarmee je in andere voertuigen steelt.

Op de Playstation versie van GTA 2 zal je geen treinen vinden. ;) Maar zoals Gekkie zegt zal je gewoon de 'instappen' knop moeten gebruiken om aan boord te komen. Voor de overige controls kan je hier een kijkje nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel het op de computer en daar is de instap knop 'enter'. wat er dan gebeurd is dat je aan boord van de trein stapt maar hem nog niet steeld, druk ik als ik in de trein zit op enter gebeurd er niets (tenzij de trein stilstaat.. dan stap ik uit).. volgens mij moest je iets doen op het moment dat je aan boord zat. maar wat was dat ookalweer...?

Bewerkt: door knikketias
Link to comment
Delen op andere websites

hmm van de gta wiki word ik niet egt heel veel wijzer. Met "ctrl" heb ik het geprobeerd maar lukt ook niet.. er moet tog ergens een knopje voor zijn...

bedankt voor de reacties tot nu toe!

Nick

Ik hoop nogsteeds dat iemand mij een antwoord kan geven op deze vraag

Bewerkt: door knikketias
Link to comment
Delen op andere websites

De trein in GTA2 kun je simpelweg niet stelen, je kunt alleen meereizen. Waarschijnlijk kan je de trein niet kapen omdat de trein een heel stuk sneller dan die uit Grand Theft Auto gaat: je zou niet op tijd kunnen remmen als je een andere trein tegenkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
De trein in GTA2 kun je simpelweg niet stelen, je kunt alleen meereizen. Waarschijnlijk kan je de trein niet kapen omdat de trein een heel stuk sneller dan die uit Grand Theft Auto gaat: je zou niet op tijd kunnen remmen als je een andere trein tegenkomt.

Klopt, is niet mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

De trein in GTA2 kun je simpelweg niet stelen, je kunt alleen meereizen. Waarschijnlijk kan je de trein niet kapen omdat de trein een heel stuk sneller dan die uit Grand Theft Auto gaat: je zou niet op tijd kunnen remmen als je een andere trein tegenkomt.
Volgens mij komt het gewoon omdat die trein/metro onder de grond gaat en hoeken van 90 graden maakt ipv bochten _O_
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
Ik wist niet eens dat je in GTA 1 de trein kon kapen, moet ik eens proberen :cya:

Bedankt voor de tip! :D

Ja het is wel grappig om te doen,maar als je niet op tijd remt en je komt een andere trein tegen dan is het

KABOEM:D .

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...