Jump to content

GTA Vice City Easter Eggs


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    36

  • Lantyz

    33

  • MrKooKie

    21

  • Hanneswasco

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk dat dit al gepost is maarja...  :N

Als je in een heli. zit en dan boven starfish island gaat vliegen dan moet je eens een keer naar beneden kijken, en je ziet bizarre  :?  zwembaden.

Zoals een onderbroekje en BH en ook het Rockstarteken  :puh:

was al bekent

*edito:srr , khad nie verder gelezen :D

Bewerkt: door dabeast
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit al gepost is maarja...  :N

Als je in een heli. zit en dan boven starfish island gaat vliegen dan moet je eens een keer naar beneden kijken, en je ziet bizarre  :?  zwembaden.

Zoals een onderbroekje en BH en ook het Rockstarteken  :puh:

was al bekent

*edito:srr , khad nie verder gelezen :D

Oh, jammer maar ja :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Er zijn verschillende theoriën over de naam Escobar, onder andere dat de naam is afgeleidt van een bepaalde gouverneur, een ganglord of een drugsbaron uit Miami. De naam 'Escobar' komt echter ook al voor in GTA2, in het Industrial District.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn verschillende theoriën over de naam Escobar, onder andere dat de naam is afgeleidt van een bepaalde gouverneur, een ganglord of een drugsbaron uit Miami. De naam 'Escobar' komt echter ook al voor in GTA2, in het Industrial District.

Escobar is gewoon een standaard woord voor industrieterrein, vliegveld of een ander terrein. :Y

Ik heb dit nagevraagd bij mijn docent Engels.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je van Prawn Island naar Downtown rijd dan is daar rechts het VCN gebouw ga daar naar binnen en ga naar de heli landingbaan, dan kan je ergens door de muur heen springen en dan staat er een chocolade ei op een soort standaard!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je van Prawn Island naar Downtown rijd dan is daar rechts het VCN gebouw ga daar naar binnen en ga naar de heli landingbaan, dan kan je ergens door de muur heen springen en dan staat er een chocolade ei op een soort standaard!!!

Dat is al heel lang bekend, ook staat hij op http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...ity_Easter_Eggs.

Link to comment
Delen op andere websites

btw , die Apartment 3c komt uit de film "scarface" , ook vercetti's estate komt uit de film...

edit: oeps , was al bekent...

btw , ik had ff gezocht naar

Voor deze bijzonderheid heb je een trainer met jetpack nodig. De garage in VicePort heeft een interieur! Je ziet een opbergstellage, een container en een doodlopend gangetje. Het interieur is duidelijk niet afgewerkt, en normaliteiter niet toegankelijk. Misschien de opzet van een missie die naderhand niet gebruikt is? De missies van Pastor Richards (wiens acteur helaas overleed tijdens de productie van GTA VC) zijn bijvoorbeeld verwijderd.
op ps2, blijkbaar als je er 1keer met de jetpack in gaat dan is de poort open ... Bewerkt: door dabeast
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Volgens mij hoort deze in wikigta.

In de nagebouwde hoofdstraat van GTAIII in Inter Global Film Studios heb je reclame van ''Badfellas'', deze zat ook in GTAIII.

Verder heb je daar ook reclame van ''Arnold Steelone'', lijkt verdacht veel op Sylvester Steelone.

Deze film heet Top Down City, mischien een verwijzing naar de zogenoemde ''top down view gta's''?

Ook heb je daar reclame voor een andere film namelijk ''Half Cooked'', er staat ook bij: ''One man, one night, one gun. Chuck Schwartz is Half Cooked'' (1 man, 1 nacht, 1 geweer. Chuck Schwartz is half gekookt.)

Volgens mij zijn dit alledrie easter egg's die in wikigta horen.

Screens:

post-2535-1134126084.jpg

post-2535-1134126276.jpg

post-2535-1134126474.jpg

Bewerkt: door bigG
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...