Jump to content

GTA Vice City Easter Eggs


Lantyz

Recommended Posts

Dat wordt erg moeilijk :7 Het spel is al vanaf 2002 (?) uit, ruim 5 jaar dus. Ik denk dat alle EE's al gevonden zijn. Bovendien zijn ook alle bestanden doorgespit naar EE's die niet ingame zitten. Als je een nieuwe vindt, is het een EE die vele honder duizenden niet gezien hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    36

  • Lantyz

    33

  • MrKooKie

    21

  • Hanneswasco

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sorry als het al bekend was, er is een aanlegsteiger (dicht bij de aanlegsteiger waar de jacht van Colonel Cortez lag) die niet eens met het vaste land is verbonden(een beetje nutteloos dus...). Nog niet zo lang geleden vloog ik er over met een Maverick en wat zag ik? Die aanlegsteiger heeft de vorm van het Christelijk kruis!

post-67812-1194866042_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is zeker geen EE hoor, een doodgewone aanlegsteiger die niet met het land verbonden is. :duh:

Het is nogal raar maar ja.

Ook is dit toevallig de vorm van een kruis, wat daarom nog niet het kruis van christus is. Kijk ook maar eens naar de andere steigers, die lijken daar ook gewoon op. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...