Jump to content

GTA Vice City Easter Eggs


Lantyz

Recommended Posts

Ik zie het niet. Leg uit jongen :puh:

Bij Starfish Island. Die wegen maken een vormpje, en dat zou op een BH moeten lijken.

Als ik het juist heb toch. :puh:

en het vliegveld dat lijkt een bettje op een playstation controller

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    36

  • Lantyz

    33

  • MrKooKie

    21

  • Hanneswasco

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

In de Pole Position Club... Staat op een van die Paal-dans-tafels een heel lelijk vies dik wijf te dansen ^_^ , wel opvallend dat er 2 bikers naar zitten te kijken ^_^
Dat dikke wijf knal ik altijd af als ik in de pole position club ben. :D
Link to comment
Delen op andere websites

En 'Pig' is Engels voor varken ;)

Anyhow...

Misschien bijzaak, maar de koffer met drugs in Appartement 3C, is misschien de drugs die aan het begin van het spel gestolen is.

Dat klinkt niet logisch omdat die koffers grijs en van ijzer waren, en dit koffer bruin en van stof, maar helemaal idioot klinkt het niet.

Wat nu als Diaz met koffers gewisseld heeft en er een in Appartement 3C heeft laten staan? :sigaar:

Bewerkt: door SabreTurbo
Link to comment
Delen op andere websites

En 'Pig' is Engels voor varken ;)

Anyhow...

Misschien bijzaak, maar de koffer met drugs in Appartement 3C, is misschien de drugs die aan het begin van het spel gestolen is.

Dat klinkt niet logisch omdat die koffers grijs en van ijzer waren, en dit koffer bruin en van stof, maar helemaal idioot klinkt het niet.

Wat nu als Diaz met koffers gewisseld heeft en er een in Appartement 3C heeft laten staan? :sigaar:

nee, volgens mij is die srugs ook een deel vd verwijzing naar scarface. als je die film gezien hebt , weet je dat de moord in de badkamer om drugs ging.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het niet. Leg uit jongen :puh:

Bij Starfish Island. Die wegen maken een vormpje, en dat zou op een BH moeten lijken.

Als ik het juist heb toch. :puh:

en het vliegveld dat lijkt een bettje op een playstation controller

ps controller? leg dat eens uit

Link to comment
Delen op andere websites

bij die schans achter de Greasy Chopper ben ik redelijk hard met een PCJ op gereden zodat ik tegen de muur van Howlin' Pete's Emporiam aan kwam en toen kwam ik ergens in een soort lege opslagplaats :?

Link to comment
Delen op andere websites

hey, nieuw r* logo ontdekt, hij staat niet op wiki:

Moest WikiGTA alle R* logo's vermelden zouden ze 1000 foto's moeten plaatsen. :duh:

R* logo's worden dan ook niet geplaatst op WikiGTA (op een paar uitzonderingen na).

Simpelweg, omdat er teveel zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

er is ook een easteregg in het intro filmpje als je new game begint

dan zie je sonny met z'n "vriendjes" praten over niks en achter hem hangt een man nogal levenloos met een best grote haak door zijn borst naast aan paar andere rare lappen vlees

en als je het heel ver zoekt

als je op de kaart naar de golfbaan kijkt lijkt het net alsof yoshi (uit supermario) met een brede grijns

achter een olifant achtig beest staat..

Teejay

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...