Jump to content

GTA Vice City Easter Eggs


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    36

  • Lantyz

    33

  • MrKooKie

    21

  • Hanneswasco

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je in het eerste land bij de haven in de garage ben

en je gaat naar buiten zie je heel eventjes het water boven je stromen(altans dat is bij mij)

als je op een goed punt stil staat zie je allemaal golven boven je omdat je onder de zeespiegel ben

ik weet niet of dit onder easter eggs valt dus ik melde het maar gewoon even :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in het eerste land bij de haven in de garage ben

en je gaat naar buiten zie je heel eventjes het water boven je stromen(altans dat is bij mij)

als je op een goed punt stil staat zie je allemaal golven boven je omdat je onder de zeespiegel ben

ik weet niet of dit onder easter eggs valt dus ik melde het maar gewoon even :cya:

Het is geen EE, maar eerder een glitch.

Een EE is een verwjzing/grapje naar iets. :)

Wat is een Easter Egg?

Een Easter Egg is een verwijzing naar het verleden of een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games.

Link to comment
Delen op andere websites

Alex Shrub, de radicale politicus in VC is een parodie op George Bush. Shrub en Bush betekenen hetzelfde in het Engels. Bovendien zijn Alex en George allebei namen die uit het Grieks komen.

dat van het grieks weet ik niet, maar bush en shrub wel.

ik denk dat je een soort van EE hebt gevonden

Link to comment
Delen op andere websites

Net eventjes Vice City gedaan, en toen ik over Leaf Links vloog, zag ik een raar figuur in een zandbak... Ik heb er even een screen van gemaakt.

eastereggui9.png

De afbeelding is gespiegeld, anders kreeg ik hem er niet op deze manier op.

Het lijkt een beetje op het vrouwelijk voortplantingsstelsel, lijkt me.

Misschien nieuwe EE?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Is er iemand al in de ''geheime'' Gta VC wereld geweest?

Zo niet... Ga bij de malibu op de koelkast staan en blaas jezelf omhoog met een bazooka(let op je leven cheat is ASPIRINE) en dan ren je over de malibu dan zie je een weg probeer daar op te springen je valt en komt op de weg en je kan vrij rondrijden, alleen op de radar zie je waar je rijdt eer zijn bijna geen wegen :puh:

SUCCES :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

tussen downtown en leafy links had een man op een zeeberg met een blok aan zijn voet gezien

is dat al bekend?? ^_^

Deze waren inderdaad al bekend. Er ligt trouwens ook nog een lijk ten zuidoosten van Prawn Island. Meer informatie op WikiGTA (staan meeste EE's al op).

(als dit niet mag hoor ik het wel he VWO-er?)

Bewerkt: door game~skater
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb een hele stomme, het is ook zeker geen EE. Maar het is een geintje (zoals in de titel van dit topic.)

Ik zat in de Cuban Hermes. En toen moest ik denken aan Cuban Herpes. Als je niet weet wat herpes betekent, moet je het zelf maar ff opzoeken. xD

Het moet maar net je humor zijn, sommige vinden het niet grappig, maar ik wel.

Bewerkt: door Tieess
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...