Jump to content

GTA Vice City Easter Eggs


Lantyz

Recommended Posts

Eerlijk gezegd denk ik niet dat dit een Easter Egg zal zijn. Hoeveel mensen hebben er in Amerika een achternaam die 'Smith' luidt? En als er dan ook nog iemand één van de voorletters van BJ Smith in zijn naam heeft staan... Als je het mij vraagt geen EE dus. :)
Nee,maar het had gekunt.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    36

  • Lantyz

    33

  • MrKooKie

    21

  • Hanneswasco

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

op starfish island liggen van die strand ballen als je daar op schiet vliegen ze de lucht in en als je ze op je hoofd krijgt vliegen ze weer de lucht in en als je hem dan weer op je hoofd krijgt dan komt er een 1 te staan en als je ze dan nog een keer op je hoofd krijgt komt er een 2 te staan en ga zo maar verder.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Volgens mij heb ik enkele leuke verwijzingen gevonden.

Ik had daarnet Carlito's Way gekeken, een of andere mooie actiefilm. Maargoed, er doet iemand mee, genaamd 'David Kleinfield" (gespeeld door Sean Penn). Ik meende echt wel een verwijzing naar Ken Rosenberg te zien. Beide zijn ze advocaten en beide hebben ze zo'n haarstijl;

David Kleinfield

Ken Rosenberg

Tweede;

Na een tijdje in de Arena te racen merkte ik het bord op "Earn Cash, Not Kudos". Lijkt dit niet wat op de Project Gotham Racing beloningen?

post-19365-1216845800.jpg

En ten laatste had ik nog dingen gevonden die te maken hadden met Miami Vice. Onderandere wanneer je een Wanted hebt van 3 sterren komt een Cheetah je toch achterna? Wel, kijk wie er uit stapt. Volgens mij lijken deze figuren enorm op Crockett en Tubs. Een blanke man en een kleurling. Ook vond ik een screenshot op google waarbij ze in hun boot zitten. De Chris Craft Stinger.... En als ik het goed heb staat hij gezellig toch ook op de cover van GTA:VC?

Helaas niet goed te zien, maar werd daarnaa doorzeefd met kogels :7.

post-19365-1216844293.jpg

post-19365-1216844847.jpg

Bewerkt: door Ice Banana
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb geen screen omdat het op mijn zus haar pc gebeurde maar ik vertel het wel even(ik zat er toevallig bij):

Ze zat Vice City MP te spelen, ze reed met de brommer tegen die brommer shop(die eruit is gehaalt) en viel ergens doorheen, ik denk net door een punt van het dak. Je zag misschien net 2 seconden die winkel die eruit is gehaalt en plots viel ze helemaal door de grond heen, en kwam ze plots weer op de straat terecht.

Ik weet dat dit een outtake is(staat ook bij wikigta), maar ik was er eigenlijk nooit ingeraakt, tot gisteren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Omdat het wel heel erg onwaarschijnlijk is dat er ooit nog nieuwe easter eggs in Vice City gevonden worden, gaat dit onderwerp op slot. Mocht je denken toch nog iets nieuws gevonden te hebben, dan kun je mij een PB sturen en dan kijk ik of het nog het posten waard is.

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...