Jump to content

GTA Vice City Easter Eggs


Lantyz

Recommended Posts

Er zijn ook vele Eastereggs te vinden in de teksten die sommige uitkramen (voetgangers bedoel ik dan hé)

Tommy Vercetti steelt geld

Thank you!

Pedestrian

No Problem!

dit is ongeveer wat er gebeurde en wat ik hoorde, wel droog dat wanneer je bestolen wordt dat je het geen probleem vind.

Degene die het geld liet vallen was wel dood maar ik hoorde toch duidelijk iemand iets in de richt van No Problem zeggen... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    36

  • Lantyz

    33

  • MrKooKie

    21

  • Hanneswasco

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

In Vice City lopen mensen van de beveiliging rond die de ene keer als gang worden bestempeld, en de andere keer weer als "overheidsambtenaren" worden aangeduid, o.a. bij de Leaf Links en bij missie Riot. Die hebben achterop hun pak en op hun pet de letters P.I.G. staan, in het spel afgekort voor Patrol Invest Group. Wel grappig, mensen die met een pet op willen lopen met varken erop...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik heb ergens gelezen dat je in GTA VC ook in een glitch werled kunt gaan. door met een moter in de malibu op het eerste verdiep tegen een palmboom te rijden of zoiets kan iemand dat is wat beter uitleggen en waar kan je dan heen in die glitch werled

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ergens gelezen dat je in GTA VC ook in een glitch werled kunt gaan. door met een moter in de malibu op het eerste verdiep tegen een palmboom te rijden of zoiets kan iemand dat is wat beter uitleggen en waar kan je dan heen in die glitch werled

Dit heeft weinig/niets met Eastereggs te maken. Post het apart in een juist topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Shaft

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuisd!*

Ja hoor... Weer typische puberale Rockstarhumor. :lol:  Onder de dubbelzinnige naam van Hotdog-snackbar 'Shaft' staat de slogan "The taste of a real mans meat"

Shaft is een film uit die tijd, een prive detective die een beetje z'n pik achterna loopt,

misschien is dat van die hotdog tent afgelijd.

Er staat namelijk onder :The taste of a real mans meat. B) B)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb lang geleden vice city voor het laatst gespeelt, en ik kan me vaag herinneren dat bij een missie van die kleine dikkerd, dat je dan met lance in een helikopter naar dar eilandje waar ook die filmgedoe is vliegen, en daar op een hu8is mensjes moet afknallen.

Opzig gewoon, maar als je die kant opvliegt, hoor je als je over de brug vliegt, op de heenweg, een gil ofzo en daarna een plons, dat iemand zelfmpoord pleegt.

ik weet verder niet wat het is, maar kijk maar is

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die missie toevallig kortgeleden een paar keer achter elkaar gedaan om wat screens voor de GTA VC walkthrough te maken, maar ik heb niets gemerkt wat hier op leek. Zal hem zo nog wel een keer doen (heb toevallig een savegame bij die missie, dus dat komt mooi uit).

[EDIT: Ik heb nog even snel gekeken voor ik vertrek, en ja, je hebt gelijk! Als je onder de eerste brug doorvliegt springt er achter je een SpandEx medewerker van de brug af. Zie de bijlage. Voor de Walkthrough probeer ik een betere screen te maken.

Bedankt! :) ]

post-3-1113460694.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Die kan opzich wel uit één van die Sea Sparrows gevallen zijn die je dan tegenkomt. Het slaat opzich niet ergens op, maar wel grappig bedoelt van ze. Wat het voor nut heeft m.b.t. de missie slaat ook nergens op. Er staat zeker dan géén Spand Express (voertuig) óp de brug?

Link to comment
Delen op andere websites

ow wat ben ik goed :D, maar iki denk nou ook dat er niet veel eastereggs meer zijn, aangezien er al zoveel zijn gevonden.

Wel jammer eingelijk, is wel leuk opzoch.

Maar lantyz, blijf zoeken, net als de rest natuurlijk, en er komt wel weer wat te lachen(hoop ik).

Bewerkt: door marco2
Link to comment
Delen op andere websites

Jajaja, ik kan niet heksen. :D

Hier nog wat screens.

Marco's Bistro

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuisd!*

In het introfilmpje is Marco's Bistro uit GTA III te zien. Als je op de achtergrond let zie je daar een afgerekende gangster aan een vleeshaak tussen de rest van het vlees hangen.

Ook vermoed ik dat de foto aan de muur een foto is van een beruchte groep misdadigers, maar ik heb tot op heden nog niets gevonden hierover.

Saaie baan...

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuisd!*

Tsja, wat moet je anders? Om zijn baan wat te verlevendigen heeft de beveiliging van The Studios wat foto's opgehangen. Zullen de bewakers nu hun hoofd nog wel bij hun werk kunnen houden? :puh:

Staunton Street

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuisd!*

Ze zijn kennenlijk bezig met in film die zich afspeelt in Liberty City... Ze hebben in ieder geval een decor gebouwd wat verdacht veel lijkt op een hoofdstraat uit Staunton Island.

Luxe zwembaden

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuisd!*

Het zwembad in de vorm van het Rockstarlogo staat al tussen de andere rockstarlogo's, maar dit zwembad mag er ook zijn. :puh:  Let ook op de duikplank.

El Banco Corrupto Grande

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuisd!*

Wederom belabberde grammatica, maar het klinkt in ieder geval Spaans. Vrij vertaald: 'Ongelofelijk corrupte staatsbank'.

Phil's Trailer

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuisd!*

In Phil's trailer hangen ook wat grappige posters. Soldiers of Misfortune (They left Together, they came back in Pieces), Chicks & Guns (It fucking ROCKS!), een poster van FunBaqx (eerder genoemd in een reclame van GTA2) en een redneckvlag met het opschrift 'Heritage Not Hate'.

kan je hier een betere map versie van zetten want ik vind de plek niet

bvd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dat gebouw op de airport met die metaal detector he, als je daar op die roltrap naar boven gaat zie je ergens als je goed kijkt een gang, loop daar in en je ziet 2 posters hangen (links en rechts) met welcome to vice city. het is afgesloten met een hek waar je over heen kan springen, doe dit en loop de gang uit, je staat nu buiten. Maar waar je buiten staat, op het tweede grote, eiland, in cubaans gebied, bij het vice city politie departement. Leuk grapje.

PS: Sorry als dit bumpen is.

Link to comment
Delen op andere websites

need my speed, goed gevonden... En nee dit is geen bumpen want dit topic is vastgeplakt, bumpen is een topic omhooig halen die al 4 pagina's oud is en waar minstens 2 maanden niemand in heeft gepost... Dus nee geen bump!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...