Jump to content
Joriz

GTA4 boxart bekend + binnenkort nieuwe trailer!


Zoals al in geruchten vandaag over het internet ging is er inderdaad zojuist de nieuwe Grand Theft Auto IV boxart vrijgegeven. Rockstar games presenteert de nieuwe boxart in een artistiek filmpje waarbij ze het logo op een muur verven.

Opvallend is dat deze boxart qua ontwerp grote overeenkomst heeft met de eerdere GTA box arts en dus ook weer links boven een helikopter staat.

Behalve dat is er zojuist door Rockstar Games bekend gemaakt dat er op 6 december om 21:00 de nieuwe trailer uitkomt met de titel: "Move up, ladies".

med_gallery_1_50_567128.jpg

Zie ook de officiële website waar tevens wat veranderingen zijn doorgevoerd:

http://www.rockstargames.com/IV

Alle informatie die tot nu toe bekend is over Grand Theft Auto IV staat natuurlijk inclusief dit nieuws op WikiGTA

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Super nieuws!!!!! :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

Box-art ziet er ook echt geweldig uit!!!!!!!!!!!!!!!1

Ik sta te popelen om die trailer te zien!!!! :tu: :tu: :tu: :tu: :tu:

Zie ook bij trailers het: official box art unveiling

Bewerkt: door Gangsta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zeer mooi resultaat, die cover! Erg gaaf dat deze weer in de vertrouwde GTA-stijl ontwikkeld is! Het valt me trouwens ook op, dat het hoofdpersonage deze keer wel op de cover afgebeeld staat. Dat was voorheen nooit het geval. :puh:

Ik ben benieuwd naar de trailer!

@ Gangsta, twee posts hieronder: Daar valt over te twisten. Je kunt niet duidelijk zien of dit inderdaad CJ is, want zijn gezichtbedekking maakt dit niet duidelijk. Bij de boxart van GTA IV is Niko duidelijk te herkennen, maar bij de SA-boxart is dit een ander verhaal..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De Box-art ziet er prima uit, vooral Nico bovenin ziet er wel leip uit moet ik zeggen. Ik kijk al uit naar de volgende trailer, wel een dagje over datum, maar beter laat dan nooit een mooi cadeautje erbij. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het valt me trouwens ook op, dat het hoofdpersonage deze keer wel op de cover afgebeeld staat. Dat was voorheen nooit het geval. :puh:

Jawel hoor, bij San Andreas, helemaal bovenaan zie je CJ. :Y

En idd, heel erg leuk dat het nog steeds in de oude gta stijl is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooie cover en mooi dat er weer een nieuwe trailer aan komt! :Y

Knap hoe zo die cover gemaakt hebben, ik wist niet dat ze hem zo groot maakten.

Is dat met verfspray of met verf?

BTW:

Het valt me op dat vanaf GTA3 steeds een helicopter linksboven op de cover staat.

Kijk maar:

GTA3: Klik

GTAVC: Klik

GTASA: Klik

GTALCS: Klik

GTAVCS: Klik

Zie je? :)

Mvg,

Flitskikker

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zoals al in geruchten vandaag over het internet ging is er inderdaad zojuist de nieuwe Grand Theft Auto IV boxart vrijgegeven.

Behalve dat is er zojuist door Rockstar Games ook bekend gemaakt dat er op 6 december om 21:00 de nieuwe trailer uitkomt met de titel: "Move up, ladies".

Opvallend is dat deze boxart qua ontwerp grote overeenkomst heeft met de eerdere GTA en weer links boven een helikopter staat.



Voor meer informatie zie ook de officiële website waar tevens wat veranderingen zijn doorgevoerd: http://www.rockstargames.com/IV

Ik vindt het heel mooi geworden. Ook de plaatjes zijn goed, vooral die motorplaatje vindt ik vet. Maar de hoesjes lijken wel steeds op elkaar. Het verschil is dat alleen de plaatjes telkens anders zijn. :Y de graphics van de plaatjes zijn ook anders, veel beter namelijk.

Bewerkt: door Southpark Cows

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Man, die boxshot is geweldig. Ik aanbid 'm _O_ en dit is de eerste waarop de hoofdrolspeler opstaat. En natuurlijk een Heli op de box. sinds III staat ie erop. Nieuwe easteregg. Sinds GTA: III op de box altijd links boven een helikopter. En er is ook een filmpje dat een paar schilders de boxart maken >--HIER FILMPJE--<

en hier alle boxarts met heli in linksboven

grand-theft-auto-3-boxart.jpg

Gtavc-boxart.jpg

Gtasacover.jpg

Gtalcsbox.jpg

GTAVCScover.jpg

Bewerkt: door GTAGijsso

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het valt me trouwens ook op, dat het hoofdpersonage deze keer wel op de cover afgebeeld staat. Dat was voorheen nooit het geval. :puh:

Jawel hoor, bij San Andreas, helemaal bovenaan zie je CJ. :Y

En idd, heel erg leuk dat het nog steeds in de oude gta stijl is.

Als je ff in mijn eerdere post kijkt dan zie je een gangster maar die lijkt egt niet op CJ. Het is moeilijk te zien maar hij ziet er niet uit als CJ

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...