Jump to content

Helikopter in LCS?


Scarface92

Recommended Posts

Hallo, iedereen!

Ik had ergens op het forum gelezen dat er een manier was om met een helikopter te vliegen in LCS.

Nu kan ik dat topic niet meer vinden,en het was ook een beetje een onduidelijke uitleg..

Zou iemand de manier kunnen uitleggen om aan een heli te komen in LCS op de ps2?

Alvast bedankt! :)

MVG,

GrandTheftTwanO

Link to comment
Delen op andere websites

Geluk heb je, het lukt namelijk alleen in de PlayStation 2-versie. Ik raad je

filmpje aan of
. De eerste is met een PCJ-600 gedaan (Ik prefereer zelf de Manchez maar dat ligt aan jezelf). Indien je niet zo goed bent met motors raad ik je hem af, als er wel mee overweg kun je deze als eerste proberen.

De tweede is met een Ambulance. Kijk hem even, dan zie je de bedoeling. Deze manier is gemakkelijker als je niet zo goed met motoren overweg kunt, maar de Ambulance goed zetten in de beperkte tijd is zeer moeilijk.. Ik raad je dan ook aan de Ambulance hier eerst te plaatsen en dan te voet naar de kerk te gaan en de missie te starten.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Geluk heb je, het lukt namelijk alleen in de PlayStation 2-versie. Ik raad je
filmpje aan of
. De eerste is met een PCJ-600 gedaan (Ik prefereer zelf de Manchez maar dat ligt aan jezelf). Indien je niet zo goed bent met motors raad ik je hem af, als er wel mee overweg kun je deze als eerste proberen.

De tweede is met een Ambulance. Kijk hem even, dan zie je de bedoeling. Deze manier is gemakkelijker als je niet zo goed met motoren overweg kunt, maar de Ambulance goed zetten in de beperkte tijd is zeer moeilijk.. Ik raad je dan ook aan de Ambulance hier eerst te plaatsen en dan te voet naar de kerk te gaan en de missie te starten.

Thnx,ik denk toch dat ik het ga proberen met de motor.

En nou maar hopen dat het lukt!:7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

MAKKELIJKER MANIER!!!!!

----------------------------

Hallo vind jij het leuk om in een politie Helikopter te vliegen?

____________________________________________________

Wat moet je doen?

3 Sterren hebben.. zodat de politie helikopter komt..

______________________________________________

Koop een Sniper Rifle.

Wacht tot dat je helipkopter komt en schiet in de linker ruit waar de piloot zit [ je ziet hem niet!! ]

De helikopter moet dan neerstorrten.. Ren heel snel naar die helipkopter en druk Driehoekje vorrdat de helikopter de grond raakt.. Als je de deurt opengetrokke hebt gaa de helikopter rustig op de grond landen en heb je hem.

Link to comment
Delen op andere websites

MAKKELIJKER MANIER!!!!!

----------------------------

Hallo vind jij het leuk om in een politie Helikopter te vliegen?

____________________________________________________

Wat moet je doen?

3 Sterren hebben.. zodat de politie helikopter komt..

______________________________________________

Koop een Sniper Rifle.

Wacht tot dat je helipkopter komt en schiet in de linker ruit waar de piloot zit [ je ziet hem niet!! ]

De helikopter moet dan neerstorrten.. Ren heel snel naar die helipkopter en druk Driehoekje vorrdat de helikopter de grond raakt.. Als je de deurt opengetrokke hebt gaa de helikopter rustig op de grond landen en heb je hem.

dat kan niet. de heli is een object, je kan hem bij false idols krijgen: zorg dat je de iedereen volgt je cheat aan hebt. ga dan naar shoreside met de auto's kunnen drijven cheat aan. (er is ook een shoreside bridge bug, dan staat de brug te vroeg open.) hij staat nu op het vliegveld, knal feith dood stap er in en vlieg weg. succes met de heli! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

dat kan niet. de heli is een object, je kan hem bij false idols krijgen: zorg dat je de iedereen volgt je cheat aan hebt. ga dan naar shoreside met de auto's kunnen drijven cheat aan. (er is ook een shoreside bridge bug, dan staat de brug te vroeg open.) hij staat nu op het vliegveld, knal feith dood stap er in en vlieg weg. succes met de heli! :tu:

Het gaat ook zonder cheats (Anders kun je net zo gemakkelijk CheatDevice gebruiken er eentje spawnen..) check mijn eerste post:

Geluk heb je, het lukt namelijk alleen in de PlayStation 2-versie. Ik raad je
filmpje aan of
. De eerste is met een PCJ-600 gedaan (Ik prefereer zelf de Manchez maar dat ligt aan jezelf). Indien je niet zo goed bent met motors raad ik je hem af, als er wel mee overweg kun je deze als eerste proberen.

De tweede is met een Ambulance. Kijk hem even, dan zie je de bedoeling. Deze manier is gemakkelijker als je niet zo goed met motoren overweg kunt, maar de Ambulance goed zetten in de beperkte tijd is zeer moeilijk.. Ik raad je dan ook aan de Ambulance hier eerst te plaatsen en dan te voet naar de kerk te gaan en de missie te starten.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Download de 4 savegames. In elk van deze savegames spawned een voertuig als je naar de garage van Staunton loopt. Keuze uit een Hunter, Maverick, Police Maverick en Mr. Whoopee. Allemaal cheatdevice vrij (mogelijk op versie 2.71 en hoger dus). Origineel gemaakt door vettefan van gtaforums.com en naar de europese versie omgezet door maarte41 van gtaforums.com.

Link to comment
Delen op andere websites

Download de 4 savegames. In elk van deze savegames spawned een voertuig als je naar de garage van Staunton loopt. Keuze uit een Hunter, Maverick, Police Maverick en Mr. Whoopee. Allemaal cheatdevice vrij (mogelijk op versie 2.71 en hoger dus). Origineel gemaakt door vettefan van gtaforums.com en naar de europese versie omgezet door maarte41 van gtaforums.com.

je bent de dodo vergeten. ^_^ maar ik heb van maarte41 een us versie gekregen want mijn portable komt uit afghanistan, hoe kun je ze dan kiezen?

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst een openen met WinRar. Dan open je de download mee en dan is het wel duidelijk denk ik.

ik bedoelde het kiezen van de luchtvehicles :7

Er zijn vier savegames, vier voertuigen. Met elke savegame spawnt er een ander voertuig.

maar op de site heb je alleen de hunter, weet jij dan ook een site met de us versie van de mod van maarte41?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...