Jump to content

Vreemde screens Vice City


Baffie

Recommended Posts

Ok, ik heb de gedachte gekregen om een topic aan te maken waarin je alle screens kunt zetten van beelden uit het spel die niet echt kunnen, ik heb er zelf alvast 2. Misschien zijn er hier anderen die ook zulke situaties hebben meegemaakt.

Dit is de eerste, hier staan 2 coaches in elkaar in een + vorm, in werkelijkheid lijkt mij dat niet echt mogelijk

busseninelkaar0nf.jpg

Deze Tank heb ik zo gekregen toen ik met het voertuig in de buurt van de Pay 'N' Spray in Little Havana kwam. Ik kwam tegen een laag afdakje aan en de loop van de tank viel eraf. De tank kon daarna nog wel schieten.

misluktetank1ng.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 316
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    45

  • medion

    14

  • RonaldVC

    10

  • -Spijker-

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kijk in het gta modding forum, daar staan er genoeg, maar daar was dit topic niet voor, ik heb trouwens pas nog iets vreemds meegemaakt, ik jatte een Taxi, de gewone die ook taxi heet als die je erin stapt en daar zat niet zo'n ding op het dak waar TAXI op staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er ook weer een paar gevonden die niet kunnen.

1. Deze bus is wel érg ver de grond ingezakt.

autoverdegrondingezakt6vr.jpg

2. Deze boot is wel erg enthousiast aan het varen.

bootvreemdbezig9ic.jpg

3. Deze heli's kunnen het samen ook niet erg eens worden.

helisindewar2dd.jpg

4. Deze was denk ik al bekend, maar kan geen kwaad om te posten. De Boeing die telkens op het vliegveld landt en opstijgt is ook niet al te sterk.

Hier zit je erin

indeboeing6if.jpg

5. En hier 'op' de Boeing

opdeboeing0am.jpg

Dit waren er weer 5, ik zal kijken of ik nog meer screens kan vinden die niet 'kloppen'

Link to comment
Delen op andere websites

Oh nee, die vraag hebben we hier al zó vaak gehad. Zoals THE_GAME_MEN het zegt op www.imageshack.us en alles spreekt voor zichzelf. Screens liever wel met pijltje aangeven wat er fout is en beschrijving. Ik heb trouwens een verzoek aan MrKookie om zijn screen even iets kleiner te maken. Niet dat ik moderator ben, maar anders is het beeld ook zó breed. Kan dat even geregeld worden? Ik ben benieuwd naar Timos z'n 'niet-kloppende' screens. Sommige vind ik nog best grappig. Trouwens MrKookie weet je niet hóé die screen van jou in elkaar zit? Ik heb dat beeld zelf namelijk nog nooit gehad!?!?!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...