Jump to content

Vreemde screens Vice City


Baffie

Recommended Posts

Ik heb de code FANNYMAGNET gebruikt.

Zoals je misschien al weet: bij de seaplane kan niemand erin behalve jij.

Dus deed ik die code en toen kwam een wijf die bijna in het water viel...(spannend hé :lol: ) toen bleef ze staan, en dacht ik van: ik ga gewoon vliegen.

Dus het lukte.

Ik deed zelfs een bocht terwijl ze bleef staan, alleen de laatste keer heb ik een bocht genomen van kant waar ze zat, en toen...spash!! . :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 316
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    45

  • medion

    14

  • RonaldVC

    10

  • -Spijker-

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zoals je misschien al weet: bij de seaplane kan niemand erin behalve jij.

Dat is inderdaad vreemd, ik ga eens een keer uitproberen om met een tweede persoon die jouw contstant in een missie volgt (Cam Jones bijv. in No Escape?), dan de seaplane op het strand neerzetten, ik heb ook wel eens geprobeerd om met z'n tweeen in een boot te zitten, meestal springt de ander dan het water in...

De andere voertuigen waar jij alleen maar in kan en niemand anders erbij zijn de Hunter, Pizza Boy en bijna alle boten omdat de ander zoals ik zei het water in springt.

Nog een niet-kloppende screen, ik vloog met de skimmer door Downtown en ik kwam tegen dit gebouw terecht, het vreemde was dat ik gewoon bleef "haken", ik viel niet eens naar beneden.

post-67-1107557136.jpg

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geprobeerd iemand erin te krijgen met de cheat FANNYMAGNET, ik heb zelfs de Seaplane op het strand gezet... Raad eens; het lukte niet.

De vrouw bleef staan naast mijn Seaplane. :lol:

Want bij de Seaplane is er geen deur die open kan en dicht gaat, als je dichtbij staat en je drukt op ENTER dan ben je er gewoon in zonder dat je de deur open doet. ;)

Dat vind ik wel jammer... En vooral op de boten, als je bijvoorbeeld alweer de cheat doet, springen ze in het water. <_<

En als je met je boot naar het strand gaat, en daar zo klein beetje op de zand staan; dan lukt het denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Het valt mij inderdaad op dat er in Vice City zeer veel bugs zitten, ik vind dat dit het spel echter niet beïnvloed, het ís en blijft een uitstekend spel om te spelen. Jammer, dat is 't wel.

Grand Theft Auto is inderdaad vele malen beter omdat er minder bugs inzitten; maar ook dát spel is zeker niet perfect, er is tegenwoordig geen Game zonder bugs. Maar ach, foutje moet kunnen.

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou ook een keer met een sniper vanaf een balkon, mensen dood knallen. (had ik in een film gezien. En wou dat ook doen.) Lande ik op het dak met een helikopter en sprong vanaf het dak op het balkon. Alleen viel ik door het balkon heen... en was dood. <_<

er zijn echt vet veel vouten in VC in SA minder

Ik vind dat in SA nog steeds veel fouten zitten hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog iets wat helemaal niet klopt alleen dat vereist meerdere screens, kijk ze maar eens na, ze zijn allemaal 2 á 3 seconden achter elkaar genomen

1. screen1zelfmoord3nf.jpg

2. screen2zelfmoord8pn.jpg

3. screen3zelfmoord6ui.jpg

Elke keer gaat m'n armor en later dus ook health met 15 omlaag. Kan zó

>Je rijdt met een 2-wieler achteruit

>Je kijkt naar links, rechts werkt niet

>Nu schieten en je schiet op jezelf, beetje vreemd, als je het lang genoeg doe, ga je zelf dood en val je van de motor af.

er zijn echt vet veel vouten in VC in SA minder :angry:

Aan zulke opmerkingen hebben we niks. Iedereen weet dat SA beter dan VC is, trouwens om dat nog maar even te benadrukken heb ik hier ook een screen. In dit gebouw zal de Courier in de missie Mall Shootout vluchten, toen ik hem achteraan ging kreeg ik dít te zien. Oftewel, er was gewoon niks dan zwart, als je doorloop kom je een andere deur tegen, als je dan omkijkt zie je links en rechts weer van dat "zwarte", gelukkig kun je er wel uitkomen.

post-67-1108222363.jpg

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Zelf was ik een keer dood gegaan en toen ik die keer en die daarna doodging bleven de stoplicht palen die zijn omgevallen gewoon liggen! Wil je de screen?

Geef dan ff een reactie op dit bericht (excuses voor het ongemak) :( .

M.v.g.

Gta Freak

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf was ik een keer dood gegaan en toen ik die keer en die daarna doodging bleven de stoplicht palen die zijn omgevallen gewoon liggen! Wil je de screen?

Geef dan ff een reactie op dit bericht (excuses voor het ongemak) :( .

M.v.g.

Gta Freak

eigenlijk is dat in het echt ook zo. ;)

COMMANDO

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Trouwens, commando waarom post je niet zelf een keer een onmogelijke screen? Ik heb hier even een screen gemaakt van die heli. wmplayer20050215185850288il.jpg

Wel grappig, ik heb er hier ook één die op dit moment ook te raden staat in het raad de screen topic. Stel je voor, de lijkkisten met bloemen liggen op straat.!

gtavc20050213140723873vb.jpg

milann, je mag die screen wel plaatsen zonder dat we het vragen, je krijgt er vást geen warn voor.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...