Jump to content

Vreemde screens Vice City


Baffie

Recommended Posts

  • Reacties 316
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    45

  • medion

    14

  • RonaldVC

    10

  • -Spijker-

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, Trouwens, commando waarom post je niet zelf een keer een onmogelijke screen? Ik heb hier even een screen gemaakt van die heli. wmplayer20050215185850288il.jpg

Wel grappig, ik heb er hier ook één die op dit moment ook te raden staat in het raad de screen topic. Stel je voor, de lijkkisten met bloemen liggen op straat.!

gtavc20050213140723873vb.jpg

milann, je mag die screen wel plaatsen zonder dat we het vragen, je krijgt er vást geen warn voor.

vc doet het niet op mijn computer

vc hebt een crash gehad :angry: :(:(

vandaar :)

COMMANDO :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

Die 2e EN 3e screen hoort toch zo? Of heb ik het fout :blink:

Ja, dat gebouw ontploft nadat jij er met een RC heli 4 bommen in heb gezet die het gebouw gedeeltelijk uit z'n voegen laten basten.

@ 8-ball. Je moet de loop van de tank naar achteren draaien en dan keihard gaan schieten zodat je veel vaart krijg, als je dan tegen een andere auto aanknal heb je kans dat de tank overstekop gaat en nog allerlei bewegingen maakt. Als je dan geluk heb vliegt de loop en het hele bovenstuk er vanaf, het vreemde is dat je nog wel kunt schieten!??! Trouwens 8-ball, wat is er verkeerd aan screen2?

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, die is wel grappig. Trouwens is het niet gewoon veel makkelijker om het plaatje zélf online te zetten ipv telkens een link ernaar te zetten. Heb daarom even de screen gewoon hier neergezet. gtavc20050225175546312gt.png

Zelf heb ik er ook nog zo'n eentje. Deze freeway staat ook een klein beetje té ver versteend.

post-67-1109352265.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Hiero ff een filmpje is het beter te zien;

http://rapidshare.de/files-en/602413/Helic...gebouw.wmv.html

LETOP : Ga helemaal naar beneden op de pagina en klik op FREE , wacht 40 seconden en druk daarna op de filenaam en download het !!!

Je ziet een helicopter door een gebouw

Groetjes

Freek

Waar heb je dat filpmje mee gemaakt???

Candy is verdwenen!! :puh:,,,gewoon fanny magnet doen als ze in de limo zit, dan gaat het filpmje door, zonder candy

candyisweg2co.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...