Jump to content

Vechtsporten


Wesley

Recommended Posts

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    18

  • Ruwie

    7

  • game~skater

    4

  • GTA Haas

    4

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Ik heb eerst een flinke poos Judo gedaan. Toen ik aan de slag ging als leercontract restauranthouder had ik nog vrij weinig tijd om ernaar toe te gaan vanwege de lange en rare uren in de horeca. Eerlijk gezegd zou ik wel graag weer zoiets doen. Het is altijd een gezellige sfeer en je leert je een pak beter te verdedigen.

Ik heb ook nog even karate gedaan, maar daar was de sfeer anders net als de grepen en de gevechten. Judo is wel minder sterk als karate, maar toch kies ik er voor om Judo weer terug te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit sinds kort op karate, en mag eind mei misschien al examen doen voor gele band

ik ga geen gevechten/toernooien ofzo doen, want dat vind k niet echt leuk..

Bewerkt: door m.o.d
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Hmm, ik heb telkens plannen om weer op een vechtsport te gaan, ik zit te denken aan de sporten Jiu Jitsu, of Win Chun, of Win Tsjun.

Heeft iemand hier toevallig enig idee of deze sporten legaal zijn in Nederland? Ik ben nu even een beetje te lui om te gaan zoeken :7

** excusses voor de bump, ik lette even niet op de datum :puh: **

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit bijna 1 jaar onder Taekwondo het bevaldt me wel goed want, de dochter van een jeugdvriend van m'n vader heeft Zwarte Band en helpt mij. En een ander meisje daar op Taekwondo heeft Zwarte Slip en helpt mij ook zijn 2 vriendinnen van elkaar (Niet Lesbisch!!) Dus het is wel leuk ^_^ En ik ga binnenkort op voor mijn Gele Slip :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...