Jump to content

K snap der niks meer van:P


sharony

Recommended Posts

Ik heb 36% en ik krijg geen missie's meer, 3de eiland is ook nog niet 'open' nou las ik in een ander topic dat je bij 40% de hoofdmissie's heb uitgespeeld. Dus hoe kan het dat ik geen missie's meer krijg terwijl ik nog maar 36% heb en ik de bike salesman al uitgespeeld, wel een beetje vreemd maarja,,

kan iemand me hiermee helpen k heb de andere topics hierover al gelezen en k heb er niks aan,,

X sharony

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan zijn dat je niet gebeld word voor de volgende missie , die bug komt namelijk wel eens meer voor in GTA Liberty City Stories. Je zou hier een Savegame kunnen downloaden van de laatste missie die je gehaald hebt , succes. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat kan bij mij niet omdat ik een amerikaanse gta lcs heb omdat ik al eerder geprobeerd heb om een andere savegame erop te zetten hij staat dan wel bij hulpprogramma voor opgeslagen data maar hij vind hem niet in het spel. :(

dus ja,, k zie wel

maar bedankt,, :tu:

X sharony

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat kan bij mij niet omdat ik een amerikaanse gta lcs heb omdat ik al eerder geprobeerd heb om een andere savegame erop te zetten hij staat dan wel bij hulpprogramma voor opgeslagen data maar hij vind hem niet in het spel. :(

dus ja,, k zie wel

maar bedankt,, :tu:

X sharony

als het goed is moet het gewoon werken hoor!

:Y:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is niet waar wat je zegt Fiegel , er is een Amerikaanse en een Europese versie van GTA Liberty City Stories. Dus de Savegames van de Europese versie passen niet op een Amerikaanse versie van GTA Liberty City Stories , andersom is trouwens precies hetzelfde verhaal. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je het nog nodig hebt maar toch; Waarschijnlijk ben je bij de laatste missie op Staunton Island, Love on the Rocks. Voor deze missie moet Donald Love je bellen om hulp te vragen bij een zaakje wat Toni's "manier van handelen" nodig heeft. Loop dus gewoon even wat rond, en ga niet in een auto zitten. In auto's kun je namelijk niet gebeld worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...