Jump to content

Sport foto's


Tim14

Recommended Posts

Dat ze met z'n allen juichen op de tribune in plaats van voetballen?

Dan vind 'k dat ook :unsure: Ik hou helemaal niet van voetbal :puh:

Nee, dat ze het Europees Kampioenschap in 1988 gewonnen hebben :rolleyes:

Het doelpunt van van Basten krijg ik toch nog meer kippevel van.

Ja ik ook!

Hier is ie.

Aleen jammer genoeg een beetje onduidelijk.

post-50-1106229387.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    25

  • The Outlaw

    24

  • Tim14

    23

  • -Richard-

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

nou die slalom van Maradonna vind ik zelf wat mooier, het mooiste doelpunt eigenlijk, die van Van Basten vond ik nogal een lucky shot <_<

Maare als Makaay zo'n doelpunt had gemaakt had je het ook mooi gevonden.

Bovendien was dit wel in een EK finale dus dat zie je ook niet vaak.

Natuurlijk was de slalom van Maradonna mooier, maar ik zie dat meer spelers in Brazilie of Engeland doen.

En dat breng natuurlijk ook een geluk mee omdat de verdediging van Engeland nooit goed is geweest.

Maar als Maradonna tegenover Italie stond die dag, was dit zeker niet gebeurd.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit blijft toch ook altijd weer een mooi moment. Jammer, dat ik toen nog niet op de wereld was, want het lijkt me toch heel mooi als je eigen land het EK wint.

marco-van-basten.jpg

Bewerkt: door petersmurfje
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij ook heel mooi, jammer genoeg hebben we het WK alleen nog nooit gewonnen. 2 keer waren we er dichtbij in '74 en '78. Rinus Michels heeft in 1988 met het EK wel mooi wraak op Duitsland genomen: Uitgeschakeld in de halve finale en vervolgens het EK winnen op Duitse bodem. Ik hoop dat ik ook nog een keer meemaak dat we het WK gaan winnen. Hopelijk gooien we met het volgende grote toernooi het halve-finalesyndroom van ons af, na het penaltysyndroom in 2004. Een mooi beeld van sport is ook wel de legendarische penalty van Cruijff.

penalty.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

nou die slalom van Maradonna vind ik zelf wat mooier, het mooiste doelpunt eigenlijk, die van Van Basten vond ik nogal een lucky shot <_<

Maare als Makaay zo'n doelpunt had gemaakt had je het ook mooi gevonden.

Bovendien was dit wel in een EK finale dus dat zie je ook niet vaak.

Natuurlijk was de slalom van Maradonna mooier, maar ik zie dat meer spelers in Brazilie of Engeland doen.

En dat breng natuurlijk ook een geluk mee omdat de verdediging van Engeland nooit goed is geweest.

Maar als Maradonna tegenover Italie stond die dag, was dit zeker niet gebeurd.

helemaal niet :)

die hakbal van rafael vond ik ook een schoonheid, dat ik voor bayern ben wil niet zeggen dat ik andere mensen die goals maken minder mooi vind, dat is een vooroorddeel, en de verdedging van engeland vind ik best wel sterk

Link to comment
Delen op andere websites

Bovendien was dit wel in een EK finale dus dat zie je ook niet vaak.

Natuurlijk was de slalom van Maradonna mooier, maar ik zie dat meer spelers in Brazilie of Engeland doen.

En dat breng natuurlijk ook een geluk mee omdat de verdediging van Engeland nooit goed is geweest.

Maar als Maradonna tegenover Italie stond die dag, was dit zeker niet gebeurd.

Nou, ik vind dat doelpunt van Maradonna belachelijk, dat was gewoon een foutje van de scheidsrechter op hoog niveau. Dat doelpunt van van Basten was echt een natuurdoelpunt, niks geen geluk, als je zag hóé goed van Basten was, was dit gewoon gebruiken van zijn talent. Dat van Maradonna had iedereen wel kunnen maken. Hij had net geluk dat die scheids het niet zag, ook wel stom, er zitten meer dan 50.000 mensen in zo'n stadion, allemaal zeggen ze dat het hands was, IK (scheids) zag het niet, dus hebben al die andere 49.999 geen gelijk. Als scheids moet je je niet héél snel ergens van aantrekken, maar van zóiets zou ik het denk ik toch wel doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bovendien was dit wel in een EK finale dus dat zie je ook niet vaak.

Natuurlijk was de slalom van Maradonna mooier, maar ik zie dat meer spelers in Brazilie of Engeland doen.

En dat breng natuurlijk ook een geluk mee omdat de verdediging van Engeland nooit goed is geweest.

Maar als Maradonna tegenover Italie stond die dag, was dit zeker niet gebeurd.

Nou, ik vind dat doelpunt van Maradonna belachelijk, dat was gewoon een foutje van de scheidsrechter op hoog niveau. Dat doelpunt van van Basten was echt een natuurdoelpunt, niks geen geluk, als je zag hóé goed van Basten was, was dit gewoon gebruiken van zijn talent. Dat van Maradonna had iedereen wel kunnen maken. Hij had net geluk dat die scheids het niet zag, ook wel stom, er zitten meer dan 50.000 mensen in zo'n stadion, allemaal zeggen ze dat het hands was, IK (scheids) zag het niet, dus hebben al die andere 49.999 geen gelijk. Als scheids moet je je niet héél snel ergens van aantrekken, maar van zóiets zou ik het denk ik toch wel doen.

Uhm Baffie we hebben het hier over de slalom van Maradonna en niet de handsbal.

Want de handsbal vond ik een laffe manier van scoren, bovendien was Maradonna aan de Cocaine en drugs verslaafd die tijd.

Enne Romero.. dus als ik het goed begrijp, vind je de hakbal van Van der Vaart wel mooi.

Maar de goal van Van Basten in een EK finale niet mooi?

Van Basten had het echt goed in ogen wat hij ging doen, van der Vaart profiteerde van zijn eigen fout. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik weet maar één moment van Maradonna en dat is die kneuzige handsbal.

Maar wanneer heeft hij dan zo'n prachtige slalom gemaakt?

is daar niet op internet ergens een filmpje van te downloaden?

Kan ik die ook zien, maar hoe kan iemand die nu verslaafd is aan de cocaïne nu een goede voetbalwedstrijd spelen?

Dan heb je toch geen conditie?

[Edit] Uhm, Baffie, ik heb je bericht bewerkt omdat je soms nog wel eens de enter toets vergeet. ;)

Denk er voortaan aan. ;)

Groeten Tim14 :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik weet maar één moment van Maradonna en dat is die kneuzige handsbal. Maar wanneer heeft hij dan zo'n prachtige slalom gemaakt, is daar niet op internet ergens een filmpje van te downloaden? Kan ik die ook zien, maar hoe kan iemand die nu verslaafd is aan de cocaïne nu een goede voetbalwedstrijd spelen? Dan heb je toch geen conditie?

Die slalom heeft hij na de handsbal van hem gemaakt.

Dezelfde wedstrijd nog. ;)

En over de cocaine: Het kan verschillende dingen met je doen, in principe word je gewoon het tegenovergestelde van jezelf.

Aangezien Maradonna nogal lui was, heeft hij dat gedaan. :lol:

Nu weer ontopic! ;)

Hier Zidane met zijn kopbal in de WK finale ;)

post-50-1106312314.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijk plaatje Baffie, echt schitterend!

Als ik dat doelpunt op de videoband zie krijg ik echt kippenvel, de keeper dook gewoon bewust de andere kant heen omdat hij bang was omdat die bal zo hard ging!

Ik ben helemaal geobsedeerd door penalty's.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...