Jump to content

[AC] Welke stad is het leukst/mooist/best ?


Puma

[AC] Welke stad is het leukst/mooist/best ?  

10 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke stad is het leukst/mooist/best ? Licht je antwoord toe in het topic zelf!

    • Jerusalem
      3
    • Damascus
      1
    • Acre
      2


Recommended Posts

Welke stad uit de game Assassins Creed is het leukst/mooist/best ? Licht je antwoord toe in het topic zelf!

Zelf vind ik Acre de beste, leukste én mooiste stad. Waarom? Heb je ooit de enorme cathedraal beklommen, tot de top? Néé?! Doen! De mooiste en beste ervaringen heb ik daaraan overgehouden. Dit hield echter op toen ik aan de verkeerde kant eraf sprong, in de overtuiging dat er vast wel ergens onderaan een kar met hooi zou staan, waar ik zacht in zou landen..

Behalve de cathedraal is Acre gewoom de mooiste stad om lekker te freerunnen, parcouren, springen, stuiteren en doen wat je niet laten kunt. De soldaten zijn enigszins agressief, maar dat houdt de spanning erin.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer ik in wat meer steden ben geweest, zal ik mijn post zeker updaten. Tot nu toen dus de eerste. Geen idee hoe ie heet moet ik zeggen :$

Het dorpje waar je begint heet 'Masyaf', eigenlijk zou Masyaf ook moeten worden toegevoegd aan de poll, ookal is het niet echt een stad.

Zelf vind ik Acre de leukste stad, met name door de goede sfeer en de gebouwen. De kerk is prachtig, net als het uitzicht over de stad, het Kingdom, en de kust dat je vanaf de kerk hebt. Daarnaast vind ik de grauwe gedeeltes die ineens overlopen in de zonnige kust erg mooi gedaan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...