Jump to content

GTA San Andreas Car Mods


mr_bruinsma

Recommended Posts

Ik zie een porsche en op sommige andere beelden zie ik ook wel eens ferarri enzo..

Zitten deze auto's allemaal in het spel? Want als ik bij San andreas voertuigen kijk, zie ik geen een erbij staan.

Hier een voorbeeld: http://youtube.com/watch?v=nQ_GO0LZ0xY

Nee, die zitten niet in het spel, maar dit zijn Mods. Mods zijn dingen die in de bestanden van SA aanpassen. Je kan nieuwe auto's, gebouwen, motors, eilanden en nog meer bijvullen. Modden is wel alleen mogelijk als je V1 hebt en de PC versie. :Y

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan

Als je V2 hebt moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. :)

Als je Mods wilt downloaden moet je op google met ''San Andreas mods'' zoeken. Dan vind je wel wat. Hieronder zijn ook een aantal sites. ;)

>>GTAGarage<<

>>TheGTAPlace<<

GTAForum heeft ook een eigen Database, >>klik<<. :Y

Áls je de Mods wat je wilt gedownload hebt moet je ze in het spel zetten. Download IMG Tool, want hiermee moet je auto's etc. invoegen. IM Tool is alles handmatig instaleren. Er zijn ook 2 auot-installers: SAMI en GGMM. Ik raad je de handmatige versie aan, want hiermee weet je zeker dat alles goed is en je niks fout hebt gedaan. De auto-installers willen wel eens een fouje erin maken. ;) Een uigebreidde tutorial van de IMG Tool en SAMI vind je in de links hieronder

>>IMG Tool<<

>>Handleiding IMG Tool<<

>>SAMI<<

>>Handleiding SAMI<<

>>GGMM<<

Veel succes. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 6 maanden later...

hey, ik heb geprobeerd om een gemodde auto in me gta sa te zetten, en ik heb dit gevolgd: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=42234 en de readme van de auto die ik downloade (de nl politie kan ik nu ff niet meer terugvinden) en mn game crasht elke keer bij het laden van mijn save game, en bij het opstarten van een nieuwe game.... hoe fix ik dit?

Link to comment
Delen op andere websites

@ kaasbrood:

Waarschijnlijk (dit gebeurt immers heel vaak bij mensen) komt dit doordat je versie 2 van GTA SA hebt. Van GTA San Andreas zijn namelijk 2 versies uitgekomen, en bij die tweede is het vaak niet mogelijk om (op dezelfde manier althans) mods toe te voegen. Gelukkig kun je GTA SA 'downgraden' met deze patch. Als je deze uitvoert krijg je versie 1.00 EU en als het goed is kun je nu wel mods toevoegen.

Mocht je al versie 1 hebben dan heb je de mod simpelweg verkeerd geïnstalleerd. In dat geval moet je even wat gedetailleerder uitleggen wat je gedaan hebt.

Hey verrek, dit is ineens samengevoegd met een heel ander topic van een half jaar geleden. :?

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

ja ik had al gedowngrade naar V1, maar de readme van de mod klopte niet (hij gaf aan dat ik een lijn dus op de verkeerde plek moest neerzetten) gelukkig had ik dat vrij snel ontdekt en nu doet ie het prima :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
Ik zie een porsche en op sommige andere beelden zie ik ook wel eens ferarri enzo..

Zitten deze auto's allemaal in het spel? Want als ik bij San andreas voertuigen kijk, zie ik geen een erbij staan.

Hier een voorbeeld: http://youtube.com/watch?v=nQ_GO0LZ0xY

Nee, die zitten niet in het spel, maar dit zijn Mods. Mods zijn dingen die in de bestanden van SA aanpassen. Je kan nieuwe auto's, gebouwen, motors, eilanden en nog meer bijvullen. Modden is wel alleen mogelijk als je V1 hebt en de PC versie. :Y

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan

Als je V2 hebt moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. :)

Als je Mods wilt downloaden moet je op google met ''San Andreas mods'' zoeken. Dan vind je wel wat. Hieronder zijn ook een aantal sites. ;)

>>GTAGarage<<

>>TheGTAPlace<<

GTAForum heeft ook een eigen Database, >>klik<<. :Y

Áls je de Mods wat je wilt gedownload hebt moet je ze in het spel zetten. Download IMG Tool, want hiermee moet je auto's etc. invoegen. IM Tool is alles handmatig instaleren. Er zijn ook 2 auot-installers: SAMI en GGMM. Ik raad je de handmatige versie aan, want hiermee weet je zeker dat alles goed is en je niks fout hebt gedaan. De auto-installers willen wel eens een fouje erin maken. ;) Een uigebreidde tutorial van de IMG Tool en SAMI vind je in de links hieronder

>>IMG Tool<<

>>Handleiding IMG Tool<<

>>SAMI<<

>>Handleiding SAMI<<

>>GGMM<<

Veel succes. :tu:

Ik heb de mods kunnen downloaden, maar zou je mij kunnen uitleggen hoe je mods kunt in voegen in het spel?? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de mods kunnen downloaden, maar zou je mij kunnen uitleggen hoe je mods kunt in voegen in het spel?? :D
Download dit programma en volg deze tutorial, als je een car mod hebt gedownload. Als je een ander soort mod hebt gedownload is het misschien wel zo handig als je even vertelt welke. Er zijn een hoop verschillende mods en een hoop verschillende installatieprocedures. In de meeste gevallen kan het met IMG Tool, maar niet altijd. Zoek anders in deze lange lijst (zgn. Master Tutorial List) een nederlandstalige tutorial die jou op weg kan helpen met de mods.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...