Jump to content

Het grote "C&C" topic


Jesperkaj

Recommended Posts

Ik heb nog niemand over C&C4 Tiberian Twilight gehoord. Ik heb zelf de toegang tot de multiplayer beta verkregen door mee te doen aan de naam wedstrijd voor C&C4. Helaas was m'n PC toch iets te crappy om de beta versie te spelen, maar met veel gestotter heb ik me door een potje heen kunnen slaan. De gameplay is totaal veranderd vergeleken met de oude C&C. Het gaat nu vooral om wat verdediging te bouwen en een paar units. Vervolgens moet je de vijand vernietigen. Je hebt geen harvester of refinery meer, alle units komen uit een gebouw waarmee je ook gelijk verdedigings gebouwen mee kunt bouwen. Ik vond het niks. Maar toch zou ik hem graag willen hebben om mijn verzameling compleet te maken. bloos.gif/>

cc4pckeyartrgb_with_ea_logo449.jpg

(Originele box art)

Ik ben nu bezig met de open béta af te halen. Hopelijk is het een beetje leuk :)

@CG: De voornaamste vernieuwing waar ik over gelezen heb is dat je nu uit drie speltypes moet kiezen, maar je kan later in het spel nog veranderen van speltype. En ik vind het net positief dat het samenwerken meer aangemoedigd word.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 269
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    62

  • Jesperkaj

    57

  • Honkbal95

    29

  • Torritor

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mwah, in sommige aspecten is het wel leuk, maar in sommigen weer niet.

Pluspunt van het nieuwe systeem is dat de actie zo binnen een halve minuut is begonnen.

Minpunt van het nieuwe systeem is dat mensen met een hoog lvl bijna altijd winnen, omdat ze met über dingen zoals Mastodon's enzo komen, waar je weinig tegen aan kan.

Ook vind ik het er echt slecht uitzien. Veels te dichtbij, veels te cartoon achtig, net een strip verhaal.

Het heeft dezelfde Engine als Tiberium Wars :cab: , of ligt het aan mij?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

SPOILER ALERT! DIT BEVAT STUKKEN UIT DE VERHAALLIJN!

Serieus, EA heeft heel de CNC serie compleet verneukt. C&C 4 zou het einde worden van de serie en er zou worden uitgelegd wie Kane was, wat zijn plannen nou eigenlijk waren en dat hij dood ging, maar nee hiervan zit niks in dit spel. Door het Tiberium Control Network te activeren en die aan te sluiten op de 'portal' Kane's Tower (De toren uit de laatste missie van Nod in C&C 3) zou Kane 'opgaan'. (In het spel genoemd als 'Ascend'.) Epic fail van EA, want wanneer hij in de portal opgaat zie je gewoon zijn benen en dat kan betekenen dat alles is mislukt en dat Kane er gewoon nog is. Dus misschien nog een vervolg?

EA, WHAT THE FUCK HEBBEN JULLIE MET DE SERIE GEDAAN!?!?!?

Ik verlang weer naar de verhaallijn van Tiberian Sun, dat was nog eens geweldig. worshippy.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar anders open ik nog wel ergens anders een topic.

Ik zocht naar de cover van C&C Red Alert 2 voor de ps1.. Maar ik kan hem nergens vinden!

Heeft iemand een duidelijke afbeelding van de cover van C&C Red Alert 2 voor de ps1? Dus mét de tekst PlayStationTM? :engel:

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar anders open ik nog wel ergens anders een topic.

Ik zocht naar de cover van C&C Red Alert 2 voor de ps1.. Maar ik kan hem nergens vinden!

Heeft iemand een duidelijke afbeelding van de cover van C&C Red Alert 2 voor de ps1? Dus mét de tekst PlayStationTM? :engel:

Bedankt!

Command & Conquer: Red Alert 2 is PC exclusief :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar anders open ik nog wel ergens anders een topic.

Ik zocht naar de cover van C&C Red Alert 2 voor de ps1.. Maar ik kan hem nergens vinden!

Heeft iemand een duidelijke afbeelding van de cover van C&C Red Alert 2 voor de ps1? Dus mét de tekst PlayStationTM? :engel:

Bedankt!

Command & Conquer: Red Alert 2 is PC exclusief :7

Oh? :{ Is er überhaupt een C&C voor de ps1 uitgekomen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar anders open ik nog wel ergens anders een topic.

Ik zocht naar de cover van C&C Red Alert 2 voor de ps1.. Maar ik kan hem nergens vinden!

Heeft iemand een duidelijke afbeelding van de cover van C&C Red Alert 2 voor de ps1? Dus mét de tekst PlayStationTM? hypocrite.gif

Bedankt!

Command & Conquer: Red Alert 2 is PC exclusief emo.gif

Oh? nosmile.gif Is er überhaupt een C&C voor de ps1 uitgekomen?

Ja, Tiberian Dawn en Red Alert 1.

Link to comment
Delen op andere websites

Zouden we EA kunnen aanklagen voor het verkrachten van een serie in het openbaar? sad2.gif

Ja, en dat ze Command and Conquer weer aan Westwood Studios (worshippy.gif ) moeten geven.

Zal moeilijk gaan :7 Westwood Studios is gesloten. De meeste werknemers werken nu bij EA Los Angeles, Petroglyph Games en Jet Set Games.

Link to comment
Delen op andere websites

Zouden we EA kunnen aanklagen voor het verkrachten van een serie in het openbaar? sad2.gif

Ja, en dat ze Command and Conquer weer aan Westwood Studios (worshippy.gif ) moeten geven.

Zal moeilijk gaan emo.gif Westwood Studios is gesloten. De meeste werknemers werken nu bij EA Los Angeles, Petroglyph Games en Jet Set Games.

Dan gaan ze daar toch weer weg en richten ze Westwood Studios toch weer gewoon opnieuw op? duh.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...