Jump to content

Bike salesman missie


Sjorszzz

Recommended Posts

Ik heb een probleempje ik heb geen mogelijkheid meer om andere missies te doen dan de missie: bike salesman. :cry:

En volgens mij is dit geen hoofdmissie van libery city stories. :*D

Ik kan er in elk geval niks over vinden op wikigta.

Dus kan iemand mij uitleggen wat ik in deze missie moet doen???

En weet iemand waarom ik niet meer missies van de storyline kan doen?

Ik krijg ook maar geen telefoontje. :engel:

Graag ook wat handig tips voor die missie.

Want volgens mij is die missie onhaalbaar, het lijkt of je er oneindig lang mee kunt doorgaan. :D

Bewerkt: door sjors12345
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleempje ik heb geen mogelijkheid meer om andere missies te doen dan de missie: bike salesman. :cry:

En volgens mij is dit geen hoofdmissie van libery city stories. :*D

Ik kan er in elk geval niks over vinden op wikigta.

Dus kan iemand mij uitleggen wat ik in deze missie moet doen???

En weet iemand waarom ik niet meer missies van de storyline kan doen?

Ik krijg ook maar geen telefoontje. :engel:

Graag ook wat handig tips voor die missie.

Want volgens mij is die missie onhaalbaar, het lijkt of je er oneindig lang mee kunt doorgaan. :D

In deze missie moet je motors verkopen. 40 in totaal. 10 van elk type. Je hebt er namelijk 4: De Sanchez, PCJ-600, Faggio en de Freeway. Jij moet de klant laten zien wat de motor allemaal kan en ze tevreden maken zodat ze de motor kopen. Bij elk type motor moet je wat anders laten zien:

  • Sanchez -> Deze klant wil graag off-road rijden. Ga dus naar de grasstrook tegenover Hogs & Cogs en neem de jump over de betonnen heuvel.
  • PCJ-600 -> Deze klant wil snel, rij dus zo hard als je kunt.
  • Faggio -> Deze klant wil just het tegenovergestelde; een rustig ritje. Druk druk X niet de hele tijd in maar tap hem, er steeds op drukken.
  • Freeway -> Dit is de crimineel van het stel. Deze klant wil politie achtervolgingen, voetgangers van hun sokken rijden, drive-by's, etc (Tip: Doe deze als laatste en sla van te voren op. Je krijgt waarschijnlijk een wanted level)

Nadat je er 10 van elk hebt verkocht kun je weer elke motor, oneindig lang, gaan verkopen. Na 40 verkochte motoren heb je dus missie dus gehaald. Je kunt dit snel controleren door te kijken of er een geld pickup ligt voor de winkel. Als deze er is kun je dus inderdaad oneindig lang doorgaan.

Welke missie heb je overigens als laatste gedaan? Misschien ben je bij Love on the Rocks. Daarvoor moet Donald je eerst bellen. Loop dus en ga niet rijden, dan kun je niet gebeld worden.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleempje ik heb geen mogelijkheid meer om andere missies te doen dan de missie: bike salesman. :cry:

En volgens mij is dit geen hoofdmissie van libery city stories. :*D

Ik kan er in elk geval niks over vinden op wikigta.

Dus kan iemand mij uitleggen wat ik in deze missie moet doen???

En weet iemand waarom ik niet meer missies van de storyline kan doen?

Ik krijg ook maar geen telefoontje. :engel:

Graag ook wat handig tips voor die missie.

Want volgens mij is die missie onhaalbaar, het lijkt of je er oneindig lang mee kunt doorgaan. :D

Hey, misschien is het handig om erbij te vermelden welke missie je als laatste hebt gedaan, misschien kunnen we je dan verderhelpen. Hier hebben meer mensen last van, maar meestal moet je dan gewoon even rondlopen en op een telefoontje wachten. Bike Salesman is trouwens een zijmissie. Hierin hebben je 4 soorten motors oftewel 'bikes' 10 keer verkopen, dus bij elkaar zijn dat veertig motors. Bij elke motor moet je anders rijden om de klant tevreden te krijgen; bij de PCJ600 moet je bijvoorbeeld hard rijden, bij de Freeway moet je iedereen over rijden (zonder dat je wanted level hoger wordt dan 1 ster, anders moet je naar de Pay & spray of Cop bribes pakken, bij de Faggio moet je heel relax rijden, en bij de Sanchez moet je veel van de weg af gaan. Als je deze motors allemaal 10 keer hebt verkocht is het mission passed. Veel succes!

Edit: Asphalt was me voor :engel:

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

je moet maar tot level 6 spelen om hem te voltooien en dan kun je daar 4000 doller per dag halen.

je moet dus steeds 4 auot's te verkopen

je hebt 4soorten aut'os.een om snel mee te rijden bv een stinger,banschee.

je moet dan het balkeje zien vol te krijgen.ik raad je aan om naar de kant van de ferry te rijden want in het begin rijden daar nog geen auto's.

tenweede heb je een traage auto en dan moet je dus heel traag rijden en ik raad je aan om snel achter mekaar op x te duwen.de auto kan bv een mana zijn.

tendererde heb je een auto met een klant die veel chaos wil veroorzaken.dus mensen omver rijden en vooral auto's kapot schieten vanuit je wagen.je kan wel 2sterren krijgen dus kan je naar de spray.

en de laatste auto' is bv een pariot en daarmee moet je op heuvel achtig terijn rijden dus rij naar harwood terijn waar je auto's kunt laten cruchen.

Link to comment
Delen op andere websites

je moet maar tot level 6 spelen om hem te voltooien en dan kun je daar 4000 doller per dag halen.

je moet dus steeds 4 auot's te verkopen

je hebt 4soorten aut'os.een om snel mee te rijden bv een stinger,banschee.

je moet dan het balkeje zien vol te krijgen.ik raad je aan om naar de kant van de ferry te rijden want in het begin rijden daar nog geen auto's.

tenweede heb je een traage auto en dan moet je dus heel traag rijden en ik raad je aan om snel achter mekaar op x te duwen.de auto kan bv een mana zijn.

tendererde heb je een auto met een klant die veel chaos wil veroorzaken.dus mensen omver rijden en vooral auto's kapot schieten vanuit je wagen.je kan wel 2sterren krijgen dus kan je naar de spray.

en de laatste auto' is bv een pariot en daarmee moet je op heuvel achtig terijn rijden dus rij naar harwood terijn waar je auto's kunt laten cruchen.

Dat is Car Salesman. Car Salesman is ongeveer hetzelfde, alleen dan is het op Portland met een bepaald aantal levels, en bij Bike Salesman moet je een bepaald aantal motors verkopen, een paar posts boven je staat daar meer over ;)

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleempje ik heb geen mogelijkheid meer om andere missies te doen dan de missie: bike salesman. :cry:

En volgens mij is dit geen hoofdmissie van libery city stories. :*D

Ik kan er in elk geval niks over vinden op wikigta.

Dus kan iemand mij uitleggen wat ik in deze missie moet doen???

En weet iemand waarom ik niet meer missies van de storyline kan doen?

Ik krijg ook maar geen telefoontje. :engel:

Graag ook wat handig tips voor die missie.

Want volgens mij is die missie onhaalbaar, het lijkt of je er oneindig lang mee kunt doorgaan. :D

In deze missie moet je motors verkopen. 40 in totaal. 10 van elk type. Je hebt er namelijk 4: De Sanchez, PCJ-600, Faggio en de Freeway. Jij moet de klant laten zien wat de motor allemaal kan en ze tevreden maken zodat ze de motor kopen. Bij elk type motor moet je wat anders laten zien:

  • Sanchez -> Deze klant wil graag off-road rijden. Ga dus naar de grasstrook tegenover Hogs & Cogs en neem de jump over de betonnen heuvel.
  • PCJ-600 -> Deze klant wil snel, rij dus zo hard als je kunt.
  • Faggio -> Deze klant wil just het tegenovergestelde; een rustig ritje. Druk druk X niet de hele tijd in maar tap hem, er steeds op drukken.
  • Freeway -> Dit is de crimineel van het stel. Deze klant wil politie achtervolgingen, voetgangers van hun sokken rijden, drive-by's, etc (Tip: Doe deze als laatste en sla van te voren op. Je krijgt waarschijnlijk een wanted level)

Nadat je er 10 van elk hebt verkocht kun je weer elke motor, oneindig lang, gaan verkopen. Na 40 verkochte motoren heb je dus missie dus gehaald. Je kunt dit snel controleren door te kijken of er een geld pickup ligt voor de winkel. Als deze er is kun je dus inderdaad oneindig lang doorgaan.

Welke missie heb je overigens als laatste gedaan? Misschien ben je bij Love on the Rocks. Daarvoor moet Donald je eerst bellen. Loop dus en ga niet rijden, dan kun je niet gebeld worden.

de laast gespeelde missie was niet Love on the rocks maar: Love en bullets. :D

Link to comment
Delen op andere websites

de laast gespeelde missie was niet Love on the rocks maar: Love en bullets. :D

Als het goed is moet je nu 'Counterfeit Count' kunnen doen van Donald Love, maar het kan ook zijn dat je nog andere missies moet voltooien van bijvoorbeeld Salvatore Leone, Ned Burner, of Leon McAffrey. Kijk dus nog even goed op je kaartje, loop wat rond zodat je wellicht een telefoontje krijgt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eigenlijk ook nog een vraagje over die bike salesman.

Ik heb al heel wat motoren verkocht maar toen ff gestopt en toen stond er failed. Als ik nu opnieuw begin gaat hij dan weer door met tellen (ik bedoel dan hoeveel motoren hij heeft gekocht) of moet je echt in 1 keer van alles er 10 verkopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eigenlijk ook nog een vraagje over die bike salesman.

Ik heb al heel wat motoren verkocht maar toen ff gestopt en toen stond er failed. Als ik nu opnieuw begin gaat hij dan weer door met tellen (ik bedoel dan hoeveel motoren hij heeft gekocht) of moet je echt in 1 keer van alles er 10 verkopen?

Dat maakt niet uit, als je eenmaal begonnen bent dan telt hij volgensmij gewoon door waardoor je niet overnieuw hoeft te beginnen. Voor het geld kan je ze wel het beste allemaal in 1 keer halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt inderdaad gewoon opslaan tussendoor of wat anders doen. Schrik overigens niet, de teller in beeld start weer bij nul. Die in je Stats zal echter gewoon doortellen. Indien je er veel achterelkaar doet krijg je wel lekker grote beloningen:

  • 5 -> $2.500,-
  • 10 -> $5.000,-
  • 15 -> $7.500,-
  • 20 -> $10.000,-
  • 25 -> $12.500,-
  • 30 -> $15.000,-
  • 35 -> $17.500,-
  • 40 -> $20.000,-

Enzovoort

Best het proberen waard, maar ik raad je aan eerst de PCJ-600, Faggio en Sanchez te verkopen en vervolgens op te slaan. Bij de Freeway krijg je geheid politie achter je aan, er nogal wat fout gaan. Indien je er van elk 10 hebt verkocht en je wil voor het geld gaan kun je er gewoon blijven verkopen. Je kunt dan weer elk type doen, en zoveel als je wilt.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

met een freeway motor kan je ook gewoon een heel stuk over de stoep heen gaan...

en ik had gister avond 95 bikes verkocht en wou voor de 100 gaan...

maar toen ging ik met een sanchez bij de heuvel naar benede en knalde tegen

de betonnen helling aan en dus mission failed :N:N:N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...