Jump to content

Bij 99% bijven hangen?


runescaper8 (gast)

Recommended Posts

runescaper8 (gast)

Hallo, ik zit vast bij 99%, ik heb de Story line al lang uitgespeelt en de bijmissies allemaal al gedaan, zelfs 2 keer alles gedaan. Die kettingzaag missie die je 2 keer moet doen heb ik ook al gedaan. Nu denken julie; zou hij mischien gecheat hebben.. ? Nee, dat heb ik zeker niet gedaan, en als ik naar een saveding loop krijg ik ook geen bericht van dat ik heb gecheat. En als ik cheat, ga ik niet lope save..........Ik weet me echt geen raad hoe ik 100% krijg...

Bewerkt: door runescaper8
Link to comment
Delen op andere websites

Even kijken naar wat dingen die je snel kunt vergeten:

  • Avenging Angel op alle eilanden gedaan?
  • Trash Dash of alle eilanden gedaan?
  • 40 Motors verkocht?
  • Spawnen deze wapens bij je Safe Houses: Pistol, Shotgun, Armor, MP5K, Colt Python, M4, PSG1, Flame Thrower, Rocket Launcher, M60?
  • Alle 100 Hidden Packages gepakt?
  • Alle Rampages gedaan?
  • Alle voertuigen voor Love Media bezorgt?
  • Bij alle RC races wel level 3 gedaan?

Zo zijn er veel dingen die je kunt vergeten.. Anders is je Stats overschrijven of er een screentje van maken misschien een oplossing.

Link to comment
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

All het bovengenoemde heb ik gedaan....maar ik zal mijn stats wel ''even'' laten zien:

Criminal Rating: Hitman (6748)

percentage complete: 99%

Mission attempts 280 -Mischien moet ik er 281 hebben?-

Current playing time: 0:01

Total playing time 96:45

Days passed in game 226

Number of saves 171

Rampages passed 20 out of 20

Hidden Packages found 100 out of 100

Criminals killed on Vigilante mission 78

Highest 'Vigilante' level 12

Passengers dropped off 100

Cash made in taxi $2509.00

Highest Paramedic level 12

Total fires extingiushed 93

Highest firefighter level 12

Cars sold 27

Cash made selling cars $12365.00

bikes sold 40

Cash made selling bikes $40158.00

Cars found for 'Love Media' 16 out of 16

Highest slash TV level 5 -heb ik 2 keer gedaan, en heb een kippepak-

Total cash made on slash tv $16092.00

Opponents killed in slash TV 150

Cash made collecting trash $9000.00

Number of Avenging Angel missions passed 63

Total avenging angel justice dished out 297

Highest avenging angel level

-Portland 16

-Staunton Island 16

-Shorside vale 16

Most time on 'Wong Side Of The Track' 0:06

Outfit changes 26

Photos taken 43

Pizzas delivered 55

Noodles delivered 82

Cash made from tourists $11100.00

Tourists taken to tourists spots 12

Highest score in scrapyars challenge 23

highest score in scooter shooter 9

Highest score in AWOL angel 13

Highest score in Karmageddon 1:42

Most kills in RC traid Take-down 63

Fish fed 27

Seagulls sniped 6

Highest media Attention Stuff of leggends

Zo, dat was het... :D

ik heb de races niet getypt omdat ik daar te lui voor ben ik weet toch dat het 100% goed zit met die races.

Bewerkt: door runescaper8
Link to comment
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

Ummmm.... Sorry, maar die heb ik al 10 keer gedaan... ik ben het denk vergeten want ik heb die Karmageddon ook omgewisseld zie ik.. dat moest zijn: 'Most time left in 'Karmageddon 1:42'

..Ik snap echt niet hoe jullie bij de 100% hebben gekomen. :?

Hoeveel mission attemps moet je hebben.. 281 ? .. mischien dat het daardoor komt.

Of, als ik die RC races uitspeel, komt er soms te staan dat ik

(deel 1 (1 keer rijden)

(deel 2 (2 keer rijden)

(deel 3 (3 keer rijden)

(in dit geval heb ik alle RC races op alle eilanden uitgespeelt dus als ik wil beginen moet ik 3 keer rijden)

,komt er te staan dat ik wel 1ste ben geworden, maar niet de tijd heb verbroken. Dat gebeurt niet altijd.

Maar, als ik nou is de RC races ge doen en dan elke keer de tijd verbreken(lijkt me sterk, want dat heb ik allemaal al gedaan).......... AAAAA ik weet me echt geen raad !?

Bewerkt: door runescaper8
Link to comment
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

Ook al gedaan..Zelfs 2x helemaal doorgewerkt, maar ik heb eens een 100% savegame gedownload op deze site, en ik zie dat ik de race 'Torrington TT' nog niet heb gedaan.. Bij mij stats staat de naam er niet bij, en bij de andere savegame wel. Ik zal eens die race uitgaan zoeken, en als ik heb hem uitgespeelt, en de 100% heb, zeg ik het wel ^_^

Edit: ik heb 100%, thx allemaal

Bewerkt: door runescaper8
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Hallo, ik zit vast bij 99%, ik heb de Story line al lang uitgespeelt en de bijmissies allemaal al gedaan, zelfs 2 keer alles gedaan. Die kettingzaag missie die je 2 keer moet doen heb ik ook al gedaan. Nu denken julie; zou hij mischien gecheat hebben.. ? Nee, dat heb ik zeker niet gedaan, en als ik naar een saveding loop krijg ik ook geen bericht van dat ik heb gecheat. En als ik cheat, ga ik niet lope save..........Ik weet me echt geen raad hoe ik 100% krijg...
Voor nog meer mogelijkheden kijk dan altijd op het vertrouwde WikiGta voor de 100% checklist

Swiggers :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ook al gedaan..Zelfs 2x helemaal doorgewerkt, maar ik heb eens een 100% savegame gedownload op deze site, en ik zie dat ik de race 'Torrington TT' nog niet heb gedaan.. Bij mij stats staat de naam er niet bij, en bij de andere savegame wel. Ik zal eens die race uitgaan zoeken, en als ik heb hem uitgespeelt, en de 100% heb, zeg ik het wel ^_^

Edit: ik heb 100%, thx allemaal

Als ik jou was zou ik even op wiki Gta kijken daar vind je bijna alles wat j eover Gta wil weten.

mvg , Bender

>>> Door Dizzee: Runescaper8 heeft al lang de 100% gehaald, zoals je kan zien in zijn post die je ge-quote hebt. Dus jou post was niet meer nodig, dat geldt ook voor de persoon hierboven.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...