Jump to content
Joriz

GTA Mafia Stories team lanceert officiële trailer

Hebben jullie net een trailer gehad, is de volgende al weer aan de beurt. Deze keer niet één van Rockstar, maar van ons eigen GTA Mafia Stories team dat al geruime tijd op GTAForum draait. GTA Mafia Stories is een total conversion mod voor San Andreas, wat betekend dat de orginele SA map wordt verwijderd, en vervangen door een door het team zelf gemaakte map. Deze trailer geeft een indruk hoe het eruit komt te zien.

Voor meer informatie over dit gtagames project, kun je in het speciale subforum hiervoor kijken dat te vinden is onder het kopje ''Hosted Projects'' op het Nederlandse GTAforum!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Ik vond de trailer waardeloos. Sorry! En nee ik ben geen hater van jullie mod want die mag er wel wezen. Maar tijdens het filmen had je volgends mij Giga Lag. Het geluid klinkt als : Het zingen van mijn oma onder de douche. En de graphics en mooiheid liggen Laag.

Een heele aangepaste game kunnen jullie maken. Maar wat meer klooien met windowsmoviemaker Of sonyvegas is te moeilijk :-( ?

Doe is even rustig jij!

Alsof jij kunt modden!

Hoe dan ook, er bestaan best weinig Total Conversions mods voor GTA SA.

Dus het zou zéér op prijs gesteld worden als er nog een TC mod kwam!

GTA MS trailer geeft een goed gevoel voor dat het een echt mafia game is

PS, ik wil niet weten hoe jouw oma klinkt onder de douche!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vond de trailer waardeloos. Sorry! En nee ik ben geen hater van jullie mod want die mag er wel wezen. Maar tijdens het filmen had je volgends mij Giga Lag. Het geluid klinkt als : Het zingen van mijn oma onder de douche. En de graphics en mooiheid liggen Laag.

Een heele aangepaste game kunnen jullie maken. Maar wat meer klooien met windowsmoviemaker Of sonyvegas is te moeilijk :-( ?

Doe is even rustig jij!

Alsof jij kunt modden!

Deze reactie slaat nergens op, Als je er niet tegen kan dat ik streng ben had je dit ook nooit moeten doen of die filmpje beter te maken, het was een goed bedoelde tip voor de volgende keer kwa music etc, En nee ik kan niet Modden. Piepiep xD :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Doe is even rustig jij!

Alsof jij kunt modden!

Deze reactie slaat nergens op, Als je er niet tegen kan dat ik streng ben had je dit ook nooit moeten doen of die filmpje beter te maken, het was een goed bedoelde tip voor de volgende keer kwa music etc, En nee ik kan niet Modden. Piepiep xD :7

Trailer is inderdaad heel erg slecht gedaan. Veels te veel lag. En volgens mij ook zo' weinig textures. Ik vind die in het park met het water fontein zo erg dood aanvoelen en helemaal geen verlichting. :(

Maar ik vind het wel knap en goed dat jullie dit maken. ;)

Bewerkt: door mark66

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

nou van die waardeloze graphics zijn iig niet in het spel. Maar omdat het filmpje klein is gemaakt. Is de kwaliteit minder

De volgende trailer (ergens in februari ben ik bang) zal van betere film kwaliteit zijn.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

nou van die waardeloze graphics zijn iig niet in het spel. Maar omdat het filmpje klein is gemaakt. Is de kwaliteit minder

De volgende trailer (ergens in februari ben ik bang) zal van betere film kwaliteit zijn.

Over de lag ben ik het wel eens, vooral bij het stuk met de politiebus is het erg slecht. Maarja, niks geen gezeur, want de lag heb ik op mijn pc niet, dus het licht waarschijnlijk gewoon aan de PC waarop het is opgenomen. En over grafics en mooiheid mag jij niet zeuren want jij kan dat zelf niet eens, en de grafics en de mooiheid zijn wel goed, zeg ik!

Greetz,

Black Force

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ach, hij mag zn mening gerust geven. En ookal vind ie het niet mooi. Daar hebben wij toch scheit aan. Wij weten dat onze mod van kwaliteit is,en dat het nog vooral in de maak is. in 2008 zal de 2de trailer er een stuk mooier uitzien, omdat dat geheel een andere omgeving is, waardoor die ook anders oogt, veel gezellig kan ik je iig verzeker, maar vooral nog wel in mafia sfeer.

greetz. Tim

@bigM: wij hebben de trailer niet afgeraffeld vanwege de simpele aftiteling. e.d. wat jij dus te saai vind. Maar we hebben express gekozen voor een elegante en simpele trailer, omdat die ons geheel aansprak. Je moet het vooral van videobeelden hebben, ookal is het niet veel.

Bewerkt: door Tim

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...