Joriz Posted November 29, 2003 Report Posted November 29, 2003 Laatste tijd speel ik alleen soms nog GTA Vice City, erg he. Ik heb GTA3 zelfs niet geinstalleerd. Maar ik installeer het wel op mijn nieuwe PC. Ik heb nu een beetje een probleem met een te volle hardeschijf. Quote
djbob Posted November 30, 2003 Report Posted November 30, 2003 Ik heb geen gta3 dus ik speel het niej . Maar ikwil hem nog wel hebbe Quote
Dead-Dodo Posted December 14, 2003 Report Posted December 14, 2003 ik heb vice city niet dus ik kan hem ook niet spelen ja bij een kamaraad van me maar hij heeft er nooit zin in <_< Quote
Tim Posted December 29, 2003 Report Posted December 29, 2003 Sinds dat GTA vice city is gecrasht speel ik weleens GTA3, Owja en ik mag GTA vice city niet meer lenen in de bieb omdat mijn moeder GTA3 heeft gezien, en dat niet leuk vond dus Tja ze vind het niet nodig dat ik nog zo'n spel heb "Ik zal denkik nooit meer gta vice city kunnen spelen..." Quote
Joriz Posted December 29, 2003 Report Posted December 29, 2003 ik mag GTA vice city niet meer lenen in de bieb omdat mijn moeder GTA3 heeft gezien Wat heeft dat er nou mee te maken! Ren naar de winkel en koop het spel. :lol: En het ligt echt dan aan jou speel gedrag dat ze het niet goed vindt. Heb je nog nooit een 12+ actie film gezien, dat is veel erger. Quote
Tim Posted December 30, 2003 Report Posted December 30, 2003 Eerst mocht het mel maar ja maakt nie uit ik bedoel gewoon toen GTA vice city gecrasht was. Speelde ik voortaan GTA3 Quote
8-Ball Posted August 17, 2004 Report Posted August 17, 2004 Ik wil deze poll wel opnieuw hebben! Dan kan ik kijken wie er nog gta3 speelt! ik speel gta3 soms nog! Quote
Gta Gangsta Posted August 23, 2004 Report Posted August 23, 2004 ik speel het minder omdat ik VC meer speel Quote
matt Posted August 28, 2004 Report Posted August 28, 2004 Nou, ik wil het wel weten! ik best veel want ik heb hem pas nieuw Quote
Q Dude Posted August 29, 2004 Report Posted August 29, 2004 nee helemaal niet meer eigenlijk omdat VC meer dingen heeft om te doen als je het hebt uitgespeeld en er zitten meer dingen in zoals motoren enzo Quote
Trax Posted August 29, 2004 Report Posted August 29, 2004 Ik speel het nog heel af en toe op de ps2. De ene keer heb ik meer zin in Vice City, de andere keer in Liberty City ... Quote
Tim14 Posted August 29, 2004 Report Posted August 29, 2004 ik speel het nog wel eens.. ja laatst ben ik overnieuw begonnen maar dan merk je hoe snel je het al uit gespreeld hebt <_< Quote
Recommended Posts