Jump to content

Vraagjes


GTA-The-Best

Recommended Posts

ik heb een vraag ik wil een cheatdevice op me psp zetten maar kan dat als je geen memery stick hebt en bij systeem info sttaat dat ik versie 3.60 heb ka ik die cheatdevice op me psp zette ja of nee en hoe kan ik firmware 2.50 of 2.60 op me psp zette? :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar over zo'n dingen mogen wij hier niet praten op het forum, omdat je dan moet gaan downgraden, en dat is illegaal. Kijk voor meer informatie naar de forumregels

Boeiend betwetertje :engel: dan downgrade ik me psp wel ik download op me psp gewoon versie 2.50 en zet hem op me psp oja op de officiele site van de psp kan je iets vinden over versie 2.50 op je psp zette zonder dat het ILLIGAAL IS oja en wat boeit het als het illigaal is ik wil een antwoord kan er een cheatdevice op me psp en volgens mij is een cheatdevice ook illi* ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Boeiend betwetertje :engel: dan downgrade ik me psp wel ik download op me psp gewoon versie 2.50 en zet hem op me psp oja op de officiele site van de psp kan je iets vinden over versie 2.50 op je psp zette zonder dat het ILLIGAAL IS oja en wat boeit het als het illigaal is ik wil een antwoord kan er een cheatdevice op me psp en volgens mij is een cheatdevice ook illi* ^_^

Beetje aardig blijven zou je wel eens kunnen helpen om antwoord te krijgen..

Downgraden is volgensmij niet helemaal illegaal, maar wordt zeker niet ondersteunt door Sony. CheatDevice is daarin tegen echt 100% legaal, het is gewoon een trainer waarmee je uitgebreid kunt cheaten.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: waar kan ik dan een site vinden met firmwaRE 2.50 die ik kan downladen

Of firmware 2.60 zolang het maar onder de 2.70 zit en boven de 2.00 vInd """""""k het best :kots:

Ps: Als k dat hoofdmenu van sny PSP opstaRT en dan op games klk, dan komt er firmware update 2.60 maar als ik daar op klik, komt er dit te staat:

,,De Systeemsoftware van uw PSP systeem is versie 3.60

Een update is niet nodg."

Wat boeIt dat ik vInd dat egt zOOOOOOO vervelend "k wil gewoon firmware 2.60 boeit mij dat egt vervelend! :duh:

oja me ,,I,, werkt nIet goed! en me k doet het egt nooit nu net wel !! :@ :@

Bewerkt: door GTA-The-Best
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: waar kan ik dan een site vinden met firmwaRE 2.50 die ik kan downladen

Of firmware 2.60 zolang het maar onder de 2.70 zit en boven de 2.00 vInd """""""k het best :kots:

Ps: Als k dat hoofdmenu van sny PSP opstaRT en dan op games klk, dan komt er firmware update 2.60 maar als ik daar op klik, komt er dit te staat:

,,De Systeemsoftware van uw PSP systeem is versie 3.60

Een update is niet nodg."

Wat boeIt dat ik vInd dat egt zOOOOOOO vervelend "k wil gewoon firmware 2.60 boeit mij dat egt vervelend! :duh:

oja me ,,I,, werkt nIet goed! en me k doet het egt nooit nu net wel !! :@ :@

Je kunt niet zomaar vanaf 3.60 naar 2.60. Je kunt namelijk niet omlaag met officiële updates, alleen omhoog.

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: waar kan ik dan een site vinden met firmwaRE 2.50 die ik kan downladen

Of firmware 2.60 zolang het maar onder de 2.70 zit en boven de 2.00 vInd """""""k het best :kots:

Ps: Als k dat hoofdmenu van sny PSP opstaRT en dan op games klk, dan komt er firmware update 2.60 maar als ik daar op klik, komt er dit te staat:

,,De Systeemsoftware van uw PSP systeem is versie 3.60

Een update is niet nodg."

Wat boeIt dat ik vInd dat egt zOOOOOOO vervelend "k wil gewoon firmware 2.60 boeit mij dat egt vervelend! :duh:

oja me ,,I,, werkt nIet goed! en me k doet het egt nooit nu net wel !! :@ :@

Je kunt niet zomaar vanaf 3.60 naar 2.60. Je kunt namelijk niet omlaag met officiële updates, alleen omhoog.

ooh maar hoe kan ik dan versie 2.60 of lager op me psp krijgen???? waar kan ik die downloaden???

Link to comment
Delen op andere websites

Je zult moeten downgraden :puh: Ik kan je vertellen dat het behoorlijk riskant is, je PSP kan ervan crashen als je niet de juiste psp ervoor hebt. Ik mag niets vertellen over hoe je het moet doen en ik geef ook geen links. Want dat is tegen de forumregels.

Als jij zonodig je psp wil crashen voor een paar extra features, maakt mij dat niks uit :engel:

Als je wil vliegen zonder cheatdevice, kun je gewoon deze savegame downloaden, daar staat een heli in de garage van Staunton Island. Gewoon eruit duwen. hier kun je 4 savegames downloaden waarbij er bij elke savegame een ander voertuig spawned buiten als je naar de gargage loopt. Dat zijn een Mr. Whoopie, een LSPD Heli, een Maverick en een Hunter.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...