Jump to content

Home Made Filmpjes


STASKO

Recommended Posts

Nee man echt geen cheats, kijk dat filmpje van TMS dat kan allemaal zonder cheats! Er worden echter wel dingen gebruikt als car spawner, teleport mods en cheats zoals het weer veranderen, geen politie en minder verkeer op de straten. Maar dit zijn in mijn mening geen cheats die invloed hebben op hoe je stunt.

Oke ik vind wel knap hoe je dat doet zo hoog gaan dus iedereen kan dat zonder cheats te gebruiken alleen ik vind zo raar hoe hoog je komt met een BMX via zo'n Ambulance en dan ga je et dak op

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bling

    51

  • bobsaget

    32

  • .::FLIPKIP::.

    28

  • LBG

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hebben jullie het nummer "Let's Ride" van The Game al wel eens gezien?

Zo niet, kijk hem dan even ->HIER<-.

Ik heb namelijk een deel van die clip verfilmd in San Andreas, zie het als een soort 'remake'. :puh:

Let vooral op de oranje gloed en de zonne stralen die ik er met Adobe After Effects in heb gebracht. ;)

Laat mij even weten wat je ervan vind en geef desnoods een cijfer! ^_^

Ik heb drie manieren voor jullie om hem te bekijken, maak een keuze en klik hem vervolgens aan...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

YouTube (laagste kwaliteit)

Google Video (gemiddelde kwaliteit)

FileFront (hoogste kwaliteit 207MB) Rapidshare/Winzip vereist! (Coming Soon)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik hoop dat jullie het wat aan vonden, Greetz!

Quinton :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het GTAforum Monteiro :cya:

Allereerst een dikke proficiat met het maken van dit filmpje! echt heel knap gemaakt :klap:

Je bent nieuw op het forum dus kon je het waarschijnlijk nog niet echt weten, maar zelfgemaakte filmpjes worden in dit topic geplaatst :)

Ik zeg het gewoon zodat je er de volgende keer op kan letten ;)

>>> Door Dutchy3010: Ik heb hem samengevoegd :).<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie stunts, ook goed op je wielen terechtgekomen. Super! Soms kreeg je er wel gratis deukjes bij maar hij ontplofte niet. Wat nog wat mooier is, is de radar e.d. weg te halen door die in het options menu uit te zetten.

Options >> Display Options >> Hud>Off

Options >> Display Options >> Radar>Off

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie stunts, ook goed op je wielen terechtgekomen. Super! Soms kreeg je er wel gratis deukjes bij maar hij ontplofte niet. Wat nog wat mooier is, is de radar e.d. weg te halen door die in het options menu uit te zetten.

Options >> Display Options >> Hud>Off

Options >> Display Options >> Radar>Off

Aah Bedankt, ik zal eens kijken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...