Jump to content

Home Made Filmpjes


STASKO

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bling

    51

  • bobsaget

    32

  • .::FLIPKIP::.

    28

  • LBG

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Prachtig! ik vond hem echt cool! alleen de geluidskwaliteit was wat slecht, en het beeld was ook langzaam (of licht dat aan mn (...) pc? :duh: maar dit is een SUPER COOL FILMPJE!!! jij maakt altijd zulke coole movies! perfect gewoon!

een 9 van mij omdat de geluids kwaliteit niet super was

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb je op msn al laten weten dat ik je filmpje echt super mooi vind, maar ik wou het ook nog even hier zeggen. Je wordt echt steeds beter Quinton :Y. Ik hoop dat je nog meer filmpje gaat maken in de toekomst en dat ik er weer zo van kan genieten zoals bij deze. :)

KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

jullie zouden dit filmpje is moete kijke is wel heeeeeel toevallig!

en onverwachts :bonk::bonk:http://video.google.nl/videoplay?docid=-25...gta+san+andreas

was link vergete:P

Hey Ruben,

Deze film is al vaker op dit forum voorbij gekomen, maar hij blijft leuk :puh: . Ook heet dit topic home made filmpjes, oftwel filmpjes die je zelf gemaakt hebt. Dat filmpje heb je niet zelf gemaakt. Dus post volgende keer maar een mooie film van je eigen ;) .

Veel plezier verder op het forum,

PS: Quinton's film ga ik morgen bekijken 8)

Bewerkt: door Kraay
Link to comment
Delen op andere websites

jullie zouden dit filmpje is moete kijke is wel heeeeeel toevallig!

en onverwachts :bonk::bonk:http://video.google.nl/videoplay?docid=-25...gta+san+andreas

was link vergete:P

Hey Ruben,

Deze film is al vaker op dit forum voorbij gekomen, maar hij blijft leuk :puh: . Ook heet dit topic home made filmpjes, oftwel filmpjes die je zelf gemaakt hebt. Dat filmpje heb je niet zelf gemaakt. Dus post volgende keer maar een mooie film van je eigen ;) .

Veel plezier verder op het forum,

PS: Quinton's film ga ik morgen bekijken 8)

Ik d8 dat je mijn filmpje vandaag zou kijken?

hier nog de link: Mirror 1 (download)

Link to comment
Delen op andere websites

CJ alias Ali Oshram in 'Het Dorp' is uit!

Download hem hier! Ik hoor natuurlijk graag wat jullie ervan vinden!

http://rapidshare.de/files/28785731/CJ_Ali..._Dorp_.wmv.html

Denk eraan: Dit is mijn eerste filmpje en ik heb het gemaakt met een nogal irritant programma, dus het is niet helemaal perfect. En het gaat in dit filmpje meer om de grap, niet om de actie.

Veel kijkplezier! De film duurt rond de 2:30.

Bewerkt: door frostiemen
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik heb het bekeken hier is mijn conclusie:

Ten eerste moet ik zeggen dat je het filmmaken al ghoed onder de knie hebt voor een 1e fimpje.

Helaas was het naar mijn bescheide mening niet zo boeiend.

Wat ik ook jammer vind was dat je dat liedje hebt gebruikt want ik vind het een vreselijk lied. Natuurlijk kunnen anderen het wel een leuk liedje vinden, maar dat is mijn mening. Al en al geef ik je omdat het je eerste filmpje is een 7.

Link to comment
Delen op andere websites

:D:D:D

best lachen dat filmpje,

dat stukje in dat dorp :puh:

alleen jou film programma is egt zwak ik raad je aan om fraps of gamecam te nemen.

omdat het je eerste filmpje was een 7,5.

maar de kwaliteit moet de volgende keer beter!!!

Ben ik het mee eens, ik kan dat filmpje niet normaal bekijken! het heeft 1 frame fer seconde en dan ook nog vergrootte pixeld :{:ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja jullie hebben gelijk over dat programma jongens, misschien maak ik hem opnieuw met fraps, maar ik wil ook weten wat jullie van wat er in het filmpje gebeurt vinden, niet alleen over de kwaliteit. (En door dat lelijke lijkt die machine echt antiek :D ) dus post ook andere dingen jongens, dat ie lelijk is weet ik nu wel! :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...