Jump to content

Home Made Filmpjes


STASKO

Recommended Posts

Ik heb er ook een gemaakt, van de laatse missie (end Of the Line). Hij duurde best lang, daarom heb ik em ingekort en de onbelangrijke stukjes eruit geknipt. Nu duurt ie ''nog maar'' 12 minuten of zoiets...Alleen...Hij is een beetje saai naar een tijdje...Ik upload em zo meteen, hij staat op m'n vaders pc:P...Ik edit zometeen ff...

EDIT: Hij is te groot voor op YouTube...Ik zet em in de downloadsectie...

EDIT: :ch: Ook dáár is ie te groot voor...

Laatste hoop: google video :$ :cab:

EDIT: OOOK NIET...pech dan maak ik wel een andere

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bling

    51

  • bobsaget

    32

  • .::FLIPKIP::.

    28

  • LBG

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

je hebt iig wel gecheat (steed mod denk ik) want je kon zien dat je van je motor pleurde en toen zat je er ineens weer op

Welke bedoel je?? En steed mod gebruik ik niet, want als het steed mod zou zijn, zou ik er toch in eerste instantie al niet vanaf vallen? En wat is steed mod dan? Zeg maar hoe MTA nu werkt dat je gewoon niet van je motor kan?

Link to comment
Delen op andere websites

Geen cheats, geen mods. Door snel op enter te drukken terwijl je voertuig nog in de buurt is klimt CJ er (soms) weer snel (en glitchie) op. Plus het feit dat het Shadow Sniper is die van de motor afvalt, valt in ieder geval bobsaget niks te verwijten. In een van de laatste stukjes valt CJ wel van een mountain bike, maar door snel op enter te drukken klom hij er weer op. Geen cheats, geen mods.

Edit: woops, sorry Dutchy3010.

>>> Door Dutchy3010: Maakt niet uit, ik zag dat je al aan het typen was toen ik mijn post net had geplaatst, je kon het dus ook niet weten. Vanaf nu wel ontopic graag.<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen, dit is een stunt video van TMS en XSA, twee stunt teams (ik zit in TMS).

Dit wil ik wel even vermelden: Er zijn GEEN gravity cheats of zo'n dingen gebruikt, alleen maar teleporters en spawners en andere nuttige dingen zoals weinig verkeer en no damage. Er is niets aan de handling geprutst. :puh:

Veel kijkplezier. :bier:

>>> Door Dutchy3010: Hier kan je voortaan je zelfgemaakte filmpjes posten :Y.<<<

Sorry, ik had deze topic niet gezien. :Y

>>> Door Dutchy3010: Het is voor niet-moderators verboden om de modtag te gebruiken, dus in het vervolg niet meer gebruiken aub.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen, dit is een stunt video van TMS en XSA, twee stunt teams (ik zit in TMS).

Dit wil ik wel even vermelden: Er zijn GEEN gravity cheats of zo'n dingen gebruikt, alleen maar teleporters en spawners en andere nuttige dingen zoals weinig verkeer en no damage. Er is niets aan de handling geprutst. :puh:

Veel kijkplezier. :bier:

>>> Door Dutchy3010: Hier kan je voortaan je zelfgemaakte filmpjes posten :Y.<<<

Sorry, ik had deze topic niet gezien. :Y

>>> Door Dutchy3010: Het is voor niet-moderators verboden om de modtag te gebruiken, dus in het vervolg niet meer gebruiken aub.<<<

zekker wel dodelijk ga ik ok proberen

respect voor die tricks maakt niet uit of het met of zonder cheats is.

ze zijn gewoon wreed

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen, dit is een stunt video van TMS en XSA, twee stunt teams (ik zit in TMS).

Dit wil ik wel even vermelden: Er zijn GEEN gravity cheats of zo'n dingen gebruikt, alleen maar teleporters en spawners en andere nuttige dingen zoals weinig verkeer en no damage. Er is niets aan de handling geprutst. :puh:

Veel kijkplezier. :bier:

>>> Door Dutchy3010: Hier kan je voortaan je zelfgemaakte filmpjes posten :Y.<<<

Sorry, ik had deze topic niet gezien. :Y

>>> Door Dutchy3010: Het is voor niet-moderators verboden om de modtag te gebruiken, dus in het vervolg niet meer gebruiken aub.<<<

Hoe kan het dat jullie zo hoog kunnen jumpen, ik probeer het al dagen maar het lukt niet.

Is er echt helemaal niks aan de handling.cfg gedaan? Want ik geef jullie stunts een superdikke vette 100 :D:bonk::cab: En kunnen jullie me uitleggen hoe ik zo hoog kan jumpen?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen, dit is een stunt video van TMS en XSA, twee stunt teams (ik zit in TMS).

Dit wil ik wel even vermelden: Er zijn GEEN gravity cheats of zo'n dingen gebruikt, alleen maar teleporters en spawners en andere nuttige dingen zoals weinig verkeer en no damage. Er is niets aan de handling geprutst. :puh:

Veel kijkplezier. :bier:

>>> Door Dutchy3010: Hier kan je voortaan je zelfgemaakte filmpjes posten :Y.<<<

Sorry, ik had deze topic niet gezien. :Y

>>> Door Dutchy3010: Het is voor niet-moderators verboden om de modtag te gebruiken, dus in het vervolg niet meer gebruiken aub.<<<

Hoe kan het dat jullie zo hoog kunnen jumpen, ik probeer het al dagen maar het lukt niet.

Is er echt helemaal niks aan de handling.cfg gedaan? Want ik geef jullie stunts een superdikke vette 100 :D:bonk::cab: En kunnen jullie me uitleggen hoe ik zo hoog kan jumpen?

Alvast bedankt.

over het algemeen gebruikt TMS deze cheat/tools/trainers

Crazzy trainer 151+

10x draw distance

car spawner

gta sa control center

gta sa camerahack

nooit honger cheat

geen politie cheat

weinig verkeer cheat

weer cheat

en nitro cheat

Bewerkt: door Sseb
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, geen cheats. Denk buiten de grenzen, GTA SA is groot en valt veel in te doen, ook dat soort dingen.

En nu even eerlijk is dit een cheat? of niet sorry mischien is dit offtopic maar ik zou het wel heel graag willen weten want als dit echt is vind ik het echt knap van die gene

Link to comment
Delen op andere websites

Nee man echt geen cheats, kijk dat filmpje van TMS dat kan allemaal zonder cheats! Er worden echter wel dingen gebruikt als car spawner, teleport mods en cheats zoals het weer veranderen, geen politie en minder verkeer op de straten. Maar dit zijn in mijn mening geen cheats die invloed hebben op hoe je stunt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...