Jump to content

Home Made Filmpjes


STASKO

Recommended Posts

Ik heb eens in koppen (Belgisch tv-programma) een reportage gezien over de sport parkours, waar je van punt A naar punt B moeten komen, terwijl je zoveel mogelijk hindernissen neemt. Hiervoor is SA eigenlijk erg geschikt, vooral Los Santos en sommige delen van San Fierro of Las Venturas.

Doe ermee wat je wilt (meer informatie over parkours vind je >>>HIER<<<)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bling

    51

  • bobsaget

    32

  • .::FLIPKIP::.

    28

  • LBG

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb eens in koppen (Belgisch tv-programma) een reportage gezien over de sport parkours, waar je van punt A naar punt B moeten komen, terwijl je zoveel mogelijk hindernissen neemt. Hiervoor is SA eigenlijk erg geschikt, vooral Los Santos en sommige delen van San Fierro of Las Venturas.

Doe ermee wat je wilt (meer informatie over parkours vind je >>>HIER<<<)

Ken ik inderdaad. Ik zal er een filmpje van maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een filmpje gemaakt welke personages er in GTA San Andreas voor komen.

>>> Door Bling: Waarom post je dan geen link naar dat filmpje? Indien je alleen met deze inhoud post, valt dat gewoon onder 'spam'. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het filmpje gaan maken. Maar m'n CD van GTA SA is net kapot. Hij doet het niet en is dood. Ik heb nog wel een andere trailer kunnen uploaden van mijn volgende filmpje. Helaas zou het wel lang duren omdat m'n CD nu helemaal kapot is enzo. Graag comments.

Het gaat over de Splinter Cell Series van Ubisoft. Ik heb het hoofdpersonage gekozen en erin geplakt in GTA :D Welk spannend avontuur zal hij nu is beleven??
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het filmpje gaan maken. Maar m'n CD van GTA SA is net kapot. Hij doet het niet en is dood. Ik heb nog wel een andere trailer kunnen uploaden van mijn volgende filmpje. Helaas zou het wel lang duren omdat m'n CD nu helemaal kapot is enzo. Graag comments.
Het gaat over de Splinter Cell Series van Ubisoft. Ik heb het hoofdpersonage gekozen en erin geplakt in GTA :D Welk spannend avontuur zal hij nu is beleven??

Heel erg goed filmpje, sommige delen krijg je alleen in een bepaalde missie te zien. Jammer dat je cd kapot is.

=

mijn filmpje ^^^^^^

Leuk filmpje, maar euh ... muziek of zo?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey ik heb een filmpje gemaakt.. Dukes of Hazzard in San Andreas!!

Wat vinden jullie?

>>> Door Bling: Je hoeft hiervoor niet een nieuw topic aan te maken. Je bent actief genoeg om te weten dat hier een speciaal topic voor is, het "Home Made Filmpjes" topic welteverstaan. Bij deze dus samengevoegd. <<<

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

hier mn eerste stuntfilm :D beta... :clown:

http://www.youtube.com/watch?v=E-YuJmCMqUs

De autostunts vielen me wel een beetje tegen.

De motor- en fietsstunts daarintegen waren erg goed, vooral

die grind op het laatst!

die grinde ging met geluk toen ik die ''missie'' aan t doen was als je op de BMX gaat daar... :D

Bewerkt: door caviaIIIII
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...