Jump to content

Home Made Filmpjes


STASKO

Recommended Posts

Ik weet het is lang geleden dat ik hier actief was(de meeste zullen mij niet of niet meer kennen) maar hier is een nieuw stunt filmpje van mij:

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/312431.html

dat wilde ik gewoon delen met jullie ;)

Leuk filmpje. In het begin staat er dat je ook met vliegtuigen gaat stunten, maar verder in het filmpje zie ik geen vliegstunts? Leuk dat er wat muziek onder staat, dat maakt het altijd leuker!
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bling

    51

  • bobsaget

    32

  • .::FLIPKIP::.

    28

  • LBG

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Leuk filmpje. In het begin staat er dat je ook met vliegtuigen gaat stunten, maar verder in het filmpje zie ik geen vliegstunts?

Leuk dat er wat muziek onder staat, dat maakt het altijd leuker!

gedult is een schone kunst ;) dat komt nog in deel 2 maak je maar geen zorgen :) ik heb het ook op youtube geupload maar dan smijten ze mijn audio er af :(
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Wikigta,you RULES! Wel jammer dat jullie dat allemaal alleen in het nederlands schrijven. Als je het ook in het engels doet,dan word je site wereldberoemd! Jullie verdienen het! Ik heb op youtube 2 filmpjes waar afbeeldingen opstaan van wikigta. Vinden jullie dit erg?

Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaat al een WikiGTA in het Engels, van dezelfde makers als de Nederlandse. Klik.

Die screens had je toch makkelijk ook zelf kunnen maken i.p.v. ze van WikiGTA af te halen? Gewoon prt scr gebruiken of een screenshot programma ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je je spel filmen als je op de laptop GTA speelt? En niet door een externe camera die je op je laptop richt :duh:

Met het programma FRAPS, typ het maar in bij Google en je zult het wel vinden. Om toch nog even on-topic te blijven, wel leuke filmpjes van jou westsiderules alleen ik gebruik toch liever WikiGTA, dat gaat voor mijn gevoel net iets sneller. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je je spel filmen als je op de laptop GTA speelt? En niet door een externe camera die je op je laptop richt :duh:

Met het programma FRAPS, typ het maar in bij Google en je zult het wel vinden. Om toch nog even on-topic te blijven, wel leuke filmpjes van jou westsiderules alleen ik gebruik toch liever WikiGTA, dat gaat voor mijn gevoel net iets sneller. ^_^

Maar dan kan je maar voor 30 seconden filmen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb twee filmpjes gemaakt van de missies Running Dog en Wrong Side Of The Tracks zoals ze waren in de beta versie van GTA San Andreas. Er zit wat extra dialoog bij en een aantal veranderingen die niet in de huidige versie van GTA San Andreas zitten (nouja, ze zitten er wel in, ze zijn alleen niet gebruikt).

Running Dog:

Wrong Side Of The Tracks

Misschien dat sommige mensen het interessant vinden om te zien. :)

Bewerkt: door ~Lance Vance
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...