Jump to content

Home Made Filmpjes


STASKO

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bling

    51

  • bobsaget

    32

  • .::FLIPKIP::.

    28

  • LBG

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

oke ik heb even snel een film gemaakt van SA

hij duurt ongeveer 3.5 minuten en hij werdt een beetje groot (Xvid) 60 MB

ik kon geen relaxte host vinden dus heb hem maar op filefront gezet, download hem hier:

http://files.filefront.com/Terrorisation_o...;/fileinfo.html

programma's gebruikt:

Fraps 2.5.2

VirtualDub

Sony Vegas 5.0

ik heb er een link naar jullie site in het begin van de movie op gezet:)

ik heb ook geprobeerd een beetje met de text van de soundtrack te synchen (als je naar de text luisterd zul je zien dat sommige dingen nog slaan op wat je in het filmpje ziet;))

de kwaliteit is niet heel erg super, maar dat komt omdat ik hem 3x heb moeten decoden , de kwaliteit kon beter maar dan zou de bestandsgrootte nog groter zijn

de film zelf bevat gewoon enkele stukjes die ik heb opgenomen met fraps in GTA SA zelfs, ow btw op een gegeven moment zie je in SLOWMOTION een wout op de achterkant van mijn lowrider knallen, deze heb ik slowmo gemaakt;) (niet dat je denkt dat het crappy lag is ofzo:P)

ik hoop dat je hem leukt vind:)

groetjes Thamaster

Bewerkt: door Thamaster
Link to comment
Delen op andere websites

mja ik heb al ideeën voor een nieuwe film, dit keer met betere kwaliteit, veel effecten en ik wou hem een minuut of 10-15 laten duren

stunts, cop kills, random kills, funny shit, van alles en nog wat dus

ik denk dat ik hier wel wat inzendingen voor kan gebruiken, (die uiteraard onder de credits komen te staan) ik zal deze dan ook op www.own-age.com posten (meer bereikbaarheid, reclame, bekendheid etc)

vooral in het stunten ben ik zelf nog niet zo goed, dus voor mensen die dat wel zijn, jullie kunnen me helpen door goede stunts naar me te mailen : tha_master1983(at) gmail DOT com

of ergens up te loaden en mij de link te mailen

als je dit doet, wil je dan aub wel de rest van de film wegknippen zodat ik niet tussen een filmpje van 3 minunten jou stunt moet gaan zoeken;) het liefst nog niet gecodeerd, dus puur zoals ie is zodra je hem met fraps opneemt, daarna kun je met virtualdub frames wegknippen:)

alvast bedankt voor jullie hulp, ik ga nog even verder lezen over film editing:)

mzzls

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...