Jump to content

wat is de stomste auto


zeg ik niet

wat is de stomste auto  

58 leden hebben gestemd

  1. 1. wat is de stomste auto

    • Bus
      6
    • Benson
      1
    • Blista Compact
      0
    • Bobcat
      4
    • Mr Whoopee
      2
    • Oceanic
      14
    • Regina
      7
    • Hermes
      5
    • Glendale
      3
    • Anders, namelijk...
      10


Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    14

  • zeg ik niet

    9

  • Lantyz

    4

  • LXZ-76

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind van deze ook de oceanic, dat schrijf je trouwens met een C, niet met een S. Maar mijn allerstomste auto staat er niet bij namelijk de regina. Dat is pas een slome auto met niks geen wendbaarheid en snelheid. De Blista staat hier ook in het rijtje, dat is één van mijn fijnste auto's. Je had wat mij betreft de namen iets beter kunnen spellen en er meer stomme auto's in moeten doen. Voor de rest wel grappige poll. Trouwens de Mr. Whoopee vind ik ook Absoluut geen rotauto, gaat nog best hard en ziet er grappig uit... De Mule, Yankee en Bacgage Handler hadden er wat mij betreft ook in gemogen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind van deze ook de oceanic, dat schrijf je trouwens met een C, niet met een S. Maar mijn allerstomste auto staat er niet bij namelijk de regina. Dat is pas een slome auto met niks geen wendbaarheid en snelheid. De Blista staat hier ook in het rijtje, dat is één van mijn fijnste auto's. Je had wat mij betreft de namen iets beter kunnen spellen en er meer stomme auto's in moeten doen. Voor de rest wel grappige poll. Trouwens de Mr. Whoopee vind ik ook Absoluut geen rotauto, gaat nog best hard en ziet er grappig uit... De Mule, Yankee en Bacgage Handler hadden er wat mij betreft ook in gemogen.

idd, de regina hadden ze er voor mij uit moeten halen

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de poll wat uitgebreid, + spellingscontrole.

Mijn wansmaak gaat naar de Hermes, zoals ik al wel 's eerder gezegd heb. Waardeloze, waggelende, slome bak, en hij is niet eens mooi. Schande voor de godheid waarnaar hij vernoemd is.

De Oceanic vind ik nog wel wat hebben, hij heeft sfeer. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt de Coach helemaal niks.

Hij is veel te groot en je rijd dus tegen alles aan.

Hij trekt veel te langzaam op en hij rijd ook niet eens snel.

Het enigste wat er mooi aan is, is als je de code ''meisjes volgens Tommy'' aan doet dan kun je met heel veel meisje in de Coach gaan zitten. :lol:

Voor de rest is er niks mooi aan de Coach.

Die andere Bus die Bus heet vindt ik best wel mooi uit zien maar ook langzaam op trekken en niet snel rijden.

@Romero: De Regina vindt juist wel een leuke auto, een leuke familie auto is het. :lol:

Bewerkt: door mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

glendale

daar heb ik nog maar 1 keer in gereden en dat was denk ik toen je hem nodig had voor shunshine (als je die nodig had het is zo lang geleden )

maar in elk geval ik heb er 1 keer in gereden en dat was alles

ik heb nog getwijfeld en dan toch maar voor de glendale gekozen

ik twijfelde nog aan de regina maar heb dan toch maar voor de glendale gekozen

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn wansmaak gaat naar de Hermes, zoals ik al wel 's eerder gezegd heb. Waardeloze, waggelende, slome bak, en hij is niet eens mooi. Schande voor de godheid waarnaar hij vernoemd is.

De Oceanic vind ik nog wel wat hebben, hij heeft sfeer. :D

Inderdaad, als je zie dat Hermes de god van de Boodschappers, dieven en reizigers was en daarbij ook nog eens de Boodschapper van de goden, heeft de Hermes er weinig van terug. Als je er mee zou kunnen springen heeft die nog wel iets wat op z'n vernoeming lijkt. Trouwens die vernoeming is dat ook niet iets kenmerkends, merkwaardigs (misschien wel EasterEgg) in het spel?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...