Jump to content

wat is de stomste auto


zeg ik niet

wat is de stomste auto  

58 leden hebben gestemd

  1. 1. wat is de stomste auto

    • Bus
      6
    • Benson
      1
    • Blista Compact
      0
    • Bobcat
      4
    • Mr Whoopee
      2
    • Oceanic
      14
    • Regina
      7
    • Hermes
      5
    • Glendale
      3
    • Anders, namelijk...
      10


Recommended Posts

Hij is opzich wel geinig om in de missie Death Row te gebruiken. Als je dan de blokkade bij de Yunk Yard ramt blijft er écht niks van over. Maar als je bij die wagen linksaf wilt moet je naar rechts slippen, dan heb je een beetje kans dat je de goede kant opga. Maar op topsnelheid gaat die wel hard. Ongeveer even hard als de banshee wel. Het probleem is dat je hem nooit op topsnelheid kunt krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    14

  • zeg ik niet

    9

  • Lantyz

    4

  • LXZ-76

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat kan je makkelijk zeggen, maar het is wel ongeveer te raden welke auto's iedereen het stomste vind. Aangezien bijna iedereen hier nog vindt dat de Blista Compact niet in het rijtje van de stomste auto's thuishoort denk ik wel dat het ook zo is. Bekijk de argumenten maar eens. Maar trouwens om het ook aan de starter: zeg ik niet te vragen, waarom vind je de Blista Compact een rot-auto?

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, je vond het dus zelf geen rotauto. Dat vonden wij ook al dus nu de vraag aan Lantyz of TubS de moderators van dit forum om de Blista Compact voor wat mij betreft te veranderen in Yankee, Baggage Handler of Mule. Aan jouw de keuze wat mij betreft. Er zijn genoeg stomme auto's om uit te kiezen...

Ik had nog een vraag, wordt met bus de Coach (stadsbus) bedoelt of de lange tram op wielen die alleen in Vice Port rondrijdt bedoelt?

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Die is juist handig man, als je dan ergens wilt komen haal je gewoon dat ding ergens vandaan en kan je met een andere auto er een stunt overheen maken. Dan is de Linerunner denk ik nog rottiger. Heel VicePort is één grote rommel als het op auto's en vrachtwagens aankomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zal ik eens even een lijstje maken met alle auto's die niet fijn zijn of ronduit stom, ik zal ze eens proberen allemaal op te noemen.

Baggage Handler       Hermes
Benson                     Idaho
Bobcat                      Linerunner
Boxville                    Manana
Bus                          Moonbeam
Coach                      Mule
Firetruck                   Oceanic
Flatbed                     Packer
Glendale                   Perennial
Regina                      Trashmaster
Washington               Yankee

Volgensmij zijn dat alle auto's die afgekeurd worden in het spel. Het zijn er nog best veel, misschien zijn er hier die er vanaf of bij doen. Maar ik denk dat ik ze allemaal wel heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Oceanic

Traag.

Lomp.

Draait niet goed.

Trekt slecht op.

Model staat mij niet aan

Het model is het enige van de Oceanic wat mij wél aanstaat. En natuurlijk dat die 4 deuren heeft voor bodyguards bij 100%. Voor de rest écht één stuk brandhout. Misschien nog slechter dan de wagens die hoofdzakelijk in de haven rondrijden.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Baffie: Waarom vind je de Washington een slechte auto? :huh:

Ik vind persoonlijk de Flatbed, Linerunner en Trashmaster geweldige vrachtwagens om dwars door het verkeer heen te beuken. Pinballen met golfcaddies is leuk. :puh: Ik kan niet wachten om met GTA SA een trailer achter de Linerunner te hangen.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Baffie: Waarom vind je de Washington een slechte auto? :huh:

Vind ik lastig te besturen, trekt niet zo heel goed op en is (een beetje) lomp. Om door het verkeer heen te beuken gebruik ik de SWAT bus of de Barracks OL, die zijn daar nog nét iets beter voor geschikt. De Trashmaster kan geen snelheid krijgen en dus ook geen beukkracht. De Caddy vind ik zelf ook een leuke en grappige "auto" om overal doorheen te 'rijden' Even offtopic, ik heb hier wel eens gelezen dat er ook één bij de vuurtoren staat, kan iemand daar even een screen van geven?

Ontopic maar weer. Bij de Washington zat ik nog een beetje te twijfelen, maar ik heb hem er wel bijgezet omdat hij niet zo heel erg denderend optrekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...