Jump to content
Joriz

Rockstar komt op de proppen met GTA IV preorder pakket


gallery_1_5_471.jpg
Rockstar Games heeft blijkbaar ons geld nodig, dacht ik, toen ik een persbericht van ze kreeg waarin Rockstar aankondigde dat ze voor de kerst Grand Theft Auto IV hebbedingetje gaan verkopen. Toen ik het bericht beter door las had ik echter door dat dit nog een best goed aanbod is. Het is helaas geen demo en ook niet het spel zelf. Waarmee R* komt aanzetten is een Grand Theft Auto 4 preorder pakket exclusief voor de Benelux.

Het preorder pakket kost tien euro en geeft de eigenaar tien euro korting op de aanschafprijs van het spel (het kost je dus geen cent als je GTA4 koopt). Naast een DVD met alle trailers, bevat het pakket ook een GTA creditcard / giftcard en speciale GTA IV briefkaarten. Hiermee kunnen gamers op een originele manier andere gamers prettige feestdagen en/of een gelukkig nieuw (game)jaar wensen.

Vanaf volgende week is het preorder pakket te koop voor 10 Euro. Door de gelimiteerde oplage geldt helaas:

OP=OP



De meegeleverde DVD in het preorder pakket bevat o.a. alle high definition trailers die tot nu toe zijn verschenen:


Het persbericht van Rockstar Games sloot af met het bericht dat "Grand Theft Auto IV in het eerste kwartaal van 2008 verkrijgbaar is". Het lijkt er dus op dat de GTA4 trein op schema ligt en dat het spel ergens tussen januari en april uit komt (maart 2008 lijkt me het waarschijnlijkst)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dat is dus zo vet. Ik denk van wel dat ik die ga kopen. Ik weet nog niet zeker. Alleen jammer dat je niet precies weet waar die te koop is.

Edit: Kan iemand mij een PB sturen als hij in een winkel in Nijmegen is?? Ik woon daar namelijk.

Bewerkt: door GTAGijsso

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze hebben denk ik zekerheid (dat ze het niet voor niks maken) nodig en uiteraard geld, maar of dit nou de manier is... ik denk het niet. Want het grote publiek zal het toch niet kopen, die gaan voor het spel en niet voor zo'n lullig pakketje. Voor mensen van een forum zoals dit aantrekkelijk, maar iemand die het spel gewoon koopt om alleen maar te knallen en te spelen (het overgrote deel, wat zeg ik, 95%, denk ik) zal vast niet zo'n pakket kopen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...