Jump to content
Joriz

Rockstar komt op de proppen met GTA IV preorder pakket


gallery_1_5_471.jpg
Rockstar Games heeft blijkbaar ons geld nodig, dacht ik, toen ik een persbericht van ze kreeg waarin Rockstar aankondigde dat ze voor de kerst Grand Theft Auto IV hebbedingetje gaan verkopen. Toen ik het bericht beter door las had ik echter door dat dit nog een best goed aanbod is. Het is helaas geen demo en ook niet het spel zelf. Waarmee R* komt aanzetten is een Grand Theft Auto 4 preorder pakket exclusief voor de Benelux.

Het preorder pakket kost tien euro en geeft de eigenaar tien euro korting op de aanschafprijs van het spel (het kost je dus geen cent als je GTA4 koopt). Naast een DVD met alle trailers, bevat het pakket ook een GTA creditcard / giftcard en speciale GTA IV briefkaarten. Hiermee kunnen gamers op een originele manier andere gamers prettige feestdagen en/of een gelukkig nieuw (game)jaar wensen.

Vanaf volgende week is het preorder pakket te koop voor 10 Euro. Door de gelimiteerde oplage geldt helaas:

OP=OP



De meegeleverde DVD in het preorder pakket bevat o.a. alle high definition trailers die tot nu toe zijn verschenen:


Het persbericht van Rockstar Games sloot af met het bericht dat "Grand Theft Auto IV in het eerste kwartaal van 2008 verkrijgbaar is". Het lijkt er dus op dat de GTA4 trein op schema ligt en dat het spel ergens tussen januari en april uit komt (maart 2008 lijkt me het waarschijnlijkst)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dus, een dvd met de trailers en wat vage kaartjes? Wat moet je met die troep. Ik vind het maar een rare actie. Overduidelijk dat rockstar alvast wat klanten wil binnenslepen zodat ze ongeveer weten wat ze gaan verkopen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat is een GTA: IV creditcard?

Een kaart waarmee je IV voor 10 euro goedkooper krijgt. ^_^

jammer dat het niet voor de pc te koop is... maar moet ik denken aan een mooie dvd met de trailers erop, of een simpel dvdtje, anders brand ik er zelf één! Die creditcard is dus niet handig voor de pc... maar weet iemand of die foto's of die kaartjes voor alle versies zijn, of staat er duidelijk playstation op!?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat is een GTA: IV creditcard?

Een kaart waarmee je IV voor 10 euro goedkooper krijgt. ^_^

jammer dat het niet voor de pc te koop is... maar moet ik denken aan een mooie dvd met de trailers erop, of een simpel dvdtje, anders brand ik er zelf één! Die creditcard is dus niet handig voor de pc... maar weet iemand of die foto's of die kaartjes voor alle versies zijn, of staat er duidelijk playstation op!?

Niks van GTA IV is handig voor de p.c.

Want Gta IV Komt ( Nog ) niet voor de p.c

Dat gaat nog wel effe duren.

Dus boeit niet of je nou wel koopt of niet koopt,voor de p.c heb je er zowiezo helemaal niks aan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat is een GTA: IV creditcard?

Een kaart waarmee je IV voor 10 euro goedkooper krijgt. ^_^

Als je voor €10,- dat pakket aanschaft ontvang je €10,- korting op GTA IV. Dan ben je toch niet goedkoper uit? Het heeft namelijk evenveel gekost, alleen geef je die ene 10 euro nu ietsjes eerder uit. :7

Ja, je hebt wat extra troepjes, maar ach.

Bewerkt: door Pietje II

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op die scan van FRS staat er 'making of GTA IV' ?

Of zijn dit dan gewoon de trailers?

Waarschijnlijk zijn dit niet de trailers. Omdat het een andere pluspunt is aan hetpakket, En niet de zelfde als Making of. Waarschijnlijk zie je hoe ze enkele textures hebben gemaakt,En leer je de makers van de Game beter kennen. Maar verwacht NIKS schokkends lol. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ga zeker even langs de freerecordshop om te reserveren. Betekent dus inprincipe dat je dit gewoon gratis krijgt als je hem maar pre-orderd. Opzich slimme zet.

Alleen bij Free Record Shop kan je binnen 7 dagen de game terug brengen geloof ik..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ga zeker even langs de freerecordshop om te reserveren. Betekent dus inprincipe dat je dit gewoon gratis krijgt als je hem maar pre-orderd. Opzich slimme zet.

Alleen bij Free Record Shop kan je binnen 7 dagen de game terug brengen geloof ik..

Niet gratis, Maar met een speciaale pas krijg je hem 10 euro goedkoper. (IV wel te verstaan.)

Bewerkt: door BigM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...