Jump to content
Joriz

Rockstar komt op de proppen met GTA IV preorder pakket


gallery_1_5_471.jpg
Rockstar Games heeft blijkbaar ons geld nodig, dacht ik, toen ik een persbericht van ze kreeg waarin Rockstar aankondigde dat ze voor de kerst Grand Theft Auto IV hebbedingetje gaan verkopen. Toen ik het bericht beter door las had ik echter door dat dit nog een best goed aanbod is. Het is helaas geen demo en ook niet het spel zelf. Waarmee R* komt aanzetten is een Grand Theft Auto 4 preorder pakket exclusief voor de Benelux.

Het preorder pakket kost tien euro en geeft de eigenaar tien euro korting op de aanschafprijs van het spel (het kost je dus geen cent als je GTA4 koopt). Naast een DVD met alle trailers, bevat het pakket ook een GTA creditcard / giftcard en speciale GTA IV briefkaarten. Hiermee kunnen gamers op een originele manier andere gamers prettige feestdagen en/of een gelukkig nieuw (game)jaar wensen.

Vanaf volgende week is het preorder pakket te koop voor 10 Euro. Door de gelimiteerde oplage geldt helaas:

OP=OP



De meegeleverde DVD in het preorder pakket bevat o.a. alle high definition trailers die tot nu toe zijn verschenen:


Het persbericht van Rockstar Games sloot af met het bericht dat "Grand Theft Auto IV in het eerste kwartaal van 2008 verkrijgbaar is". Het lijkt er dus op dat de GTA4 trein op schema ligt en dat het spel ergens tussen januari en april uit komt (maart 2008 lijkt me het waarschijnlijkst)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik ga GTA IV wel kopen, maar niet op deze manier. De extra's intereseren me niet hard genoeg voor naar de winkel te gaan, en dan misschien nog meer te betalen als ik anders had moeten doen. Mooi idee dus, maar niks voor mij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

de kans is er dan wel dat het spel uiteindelijk 75 euro gaat kosten bij de pre-order winkels waardoor je er dat er ook voor moet betalen tenzij je hem bij een andere winkel haalt voor 65 maar je bent dan dus hoe dan ook 75 euro kwijt! zonde toch.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat is een GTA: IV creditcard?

Een kaart waarmee je IV voor 10 euro goedkooper krijgt. ^_^

Als je voor €10,- dat pakket aanschaft ontvang je €10,- korting op GTA IV. Dan ben je toch niet goedkoper uit? Het heeft namelijk evenveel gekost, alleen geef je die ene 10 euro nu ietsjes eerder uit. :7

Ja, je hebt wat extra troepjes, maar ach.

Idd.

Ben je van plan GTAIV te kopen, koop dit dan ook, krijg je tenminste wat onzin derbij + 10 euro korting op GTA IV. GTAIV Preorder pakketje kost 10 euro, dus je kan het eigenlijk zien als ''gratis'' of ''10 euro eerder uitgeven'' aan iets.

Als ik een PS3/360 had zou ik meteen naar de winkel rennen om het te kopen, ookal is het bijna niks bijzonders. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hij moet nu inderdaad in de winkel liggen. Helaas zit er niet veel exclusief materiaal in.

post-1-1198075918.jpg

Zoals je ziet heb ik er een paar 'over'. Houd dus GTAGames.nl in de gaten want dit kan je binnenkort samen met diverse andere Grand Theft Auto goodies (stickers, t-shirts ...) op deze website winnen!

Houd je ogen dus open voor de 'Grote GTAGames.nl winter actie!'

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Toevallig was ik vanmiddag bij de Dixons, de V&D, de Bart Smit én de Free Record Shop en geen van deze 4 winkels hadden de set liggen. Free Record Shop verwacht hem inderdaad vrijdag de 21ste, de reactie in de rest van de winkels varieerde tussen onverschilligheid en oprechte verbazing over het woord "pre-orderkit". Nou ja, persoonlijk heb ik er helemaal niets aan aangezien ik het spel op de PC wil hebben, maar toch.....als iedereen zo enthousiast is wordt ik het ook :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Woei ziet er goed uit.

Ben benieuwd naar die Winter-Actie. :D

Morgen na me werk ( 14.00 ) ga ik even de stad in,en hoop ik dat ze hem al hebben.

Anders vrijdag. :D

Leuke kit, ik heb hem nu ook.

Ziet er erg verzorgd uit,en die creditcard met Niko Bellic erop is vet. :D

Bewerkt: door W1ckeD

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem, ik was eerst bij de Free Record shop, hadden ze niet. Ik loop naar de E-plaza, en daar liggen ze voor de PS3 + Xbox 360. Als GTA IV uit is, ben ik de derde die gebelt wordt. :D Dus ik heb hem lekker snel :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...