Jump to content
Joriz

Rockstar komt op de proppen met GTA IV preorder pakket


gallery_1_5_471.jpg
Rockstar Games heeft blijkbaar ons geld nodig, dacht ik, toen ik een persbericht van ze kreeg waarin Rockstar aankondigde dat ze voor de kerst Grand Theft Auto IV hebbedingetje gaan verkopen. Toen ik het bericht beter door las had ik echter door dat dit nog een best goed aanbod is. Het is helaas geen demo en ook niet het spel zelf. Waarmee R* komt aanzetten is een Grand Theft Auto 4 preorder pakket exclusief voor de Benelux.

Het preorder pakket kost tien euro en geeft de eigenaar tien euro korting op de aanschafprijs van het spel (het kost je dus geen cent als je GTA4 koopt). Naast een DVD met alle trailers, bevat het pakket ook een GTA creditcard / giftcard en speciale GTA IV briefkaarten. Hiermee kunnen gamers op een originele manier andere gamers prettige feestdagen en/of een gelukkig nieuw (game)jaar wensen.

Vanaf volgende week is het preorder pakket te koop voor 10 Euro. Door de gelimiteerde oplage geldt helaas:

OP=OP



De meegeleverde DVD in het preorder pakket bevat o.a. alle high definition trailers die tot nu toe zijn verschenen:


Het persbericht van Rockstar Games sloot af met het bericht dat "Grand Theft Auto IV in het eerste kwartaal van 2008 verkrijgbaar is". Het lijkt er dus op dat de GTA4 trein op schema ligt en dat het spel ergens tussen januari en april uit komt (maart 2008 lijkt me het waarschijnlijkst)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb het gekocht, het stelt geen fluit voor. Verwacht er maar niet teveel van Dastard :puh: , de 3 trailers staan erop met wat plaatjes. En er zitten 2 kaarten bij, waarvan een kaart vet is met die sniper. Toen ik vandaag bij dixons ging vragen waneer GTA IV uit komt, ze zeiden April. Dacht ik, laat ik dat pakketje dan maar gelijk meenemen. :clown:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als je het preorder pakket koopt zit je dan ook gelijk aan een bestelling vast? hoe krijg je je geld terug?

Ik heb hem zelf (nog) niet maar als ik het goed begrepen heb zit er een gta creditcard bij.

Dit is eigenlijk een soort tegoedbon van 10 euro waarmee je je dus 10 euro korting krijgt bij aanschaf van gta4.

Wil je hem niet meer heb je alleen 10 euro betaald voor het pakket.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lol ik hoefde hellemaal geen formulier in te vullen, aangezien ik in een klein dorp woont met weinig inwoners. En GTA IV komt toch pas in April uit, dus dat komt zonder formulier ook wel goed zeiden ze bij Dixons. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb het gekocht, het stelt geen fluit voor. Verwacht er maar niet teveel van Dastard :puh: , de 3 trailers staan erop met wat plaatjes. En er zitten 2 kaarten bij, waarvan een kaart vet is met die sniper. Toen ik vandaag bij dixons ging vragen waneer GTA IV uit komt, ze zeiden April. Dacht ik, laat ik dat pakketje dan maar gelijk meenemen. :clown:

Maar het is toch leuk om te hebben ? Want ik ben er wel blij mee. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je koopt het pakket.

Dan moet je een formulier invullen met naam + telefoon-nummer.

Dan word je gebeld als het spel er is,en moet je de bon meenemen en dan krijg je die 10 euro korting. :)

Als ik het goed begrijp is die bon dan die zwarte creditcard? of niet?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Sorry als het antwoord op deze vraag al is gegeven (ik heb het allemaal doorgelezen dat wel)

Maar als je dit pakket koopt, houden ze dan ook als het ware een exemplaar van het spel voor je achter?

Dus als hij uitkomt dat je dan meteen naar de winkel kan gassen om het zomaar op te halen en het resterende bedrag te betalen??

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Peter, wat je kunt doen: ik heb GTA 4 gereserveerd bij Dynabyte. JE krijgt dan een reserveringsbon. Als ik het ergens anders eerder kan krijgen, cancel ik de order gewoon. Ze hebben het bedrag van de chrismas uitgave al afgetrokken van het te betalen bedrag.

...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...