Jump to content

de moeite waard


-GoldWing-

Recommended Posts

Ik wil graag GTA lcs gaan kopen maar ik weet niet of het de moeite waard is voor de 30 euro die ik dan moet dokken.

Ik wil graag weten of de graphics wel goed zijn en het spel goed gaat.

alvast bedankt,

Don Stracci :cya::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

€30,-? Volgensmij hoef je dat niet eens meer te betalen..

Tuurlijk is het de moeite waard. De graphics zijn niet beter dan die van San Andreas, maar zo mag je hem dan ook niet vergelijken. Liberty City Stories is gemaakt voor de PlayStation Portable en San Andreas voor de grotere consoles.

Het verhaal zit heel goed ik elkaar, zo goed dat je het een van de beste verhalen kunt noemen. Ook zit er leuke humor in wat nog weleens bij andere GTA's ontbreekt. Er hangt in de stad, Liberty City, ook een duister sfeertje. Dit geeft een erg goede sfeer voor het spel. Een beetje een maffia-achtig sfeertje. Ook zitten er leuke missies in, moeilijke, makkelijk er soms best wat vreemde. Het is echt de moeite waard, vooral als je een GTA freakje bent. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker doen, ook al is het spel nu al een beetje verouderd, net als de vorige GTA's blijft dit een klassieker. Bij Bol.com mag hij dan misschien 30 euro kosten, maar vaak is hij in de aanbiedingen en dan heb je hem toch al snel voor 15 a 20 euro. Het is verder ook een spel waar je lang mee bezig bent, dus dat geld is hij zeker wel waard. Er zijn hier trouwens ook al erg veel topics over; hier, hier, hier, en hier. Mijn conclusie: zeker de moeite waard!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...