Jump to content

versies


-GoldWing-

Recommended Posts

er zijn verschillende versies van gta lcs,welke moet ik nou gaan kopen

laterzzzzzz Don Stracci :cya::cya::tu::cya::cya:

Er zijn niet echt verschillende versies, de PS2 is namelijk een port van de PSP versie. Dat houdt in dat ze vrijwel helemaal hetzelfde zijn. De prijzen schelen ook niks of weinig, maar bij de PSP heb je het 'handheld' voordeel. Zo kan je hem overal ter wereld spelen wanneer je maar wilt, en met een PS2 gaat dat een heel stuk moeilijker. Ook zijn de graphics van de PSP versie net iets beter dan die van de PS2. Ik zou dus de PSP versie kiezen, tenzij je een PS2 hebt en geen PSP. Dan zou ik hem gewoon voor de PS2 nemen, in plaats van een PSP en LCS te kopen, tenzij je je PSP ook nog voor andere games gaat halen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Naast de twee versies die slaan op het systeem waarop ze draaien is er nog een verschil. Je hebt een gepatchte en een niet-gepatchte. In het begin waren via LCS dingen mogelijk om je systeem versie omlaag te halen en andere dingen te doen. Rockstar heeft vervolgens netjes zijn huiswerk gemaakt en deze foutjes verholpen; de gepatchte versie. Helaas werkte via de bug (=foutje) de CheatDevice. Na de patch werkte deze dus ook niet meer.

Ook is er verschil in regio's: Je hebt de Amerikaanse NTSC versie en de Europese en Australische PAL. Ze zijn vrijwel gelijk, behalve dat de Savegames van een PAL versie niet op de NTSC versie werken en omgekeerd. Bovendien is het nu mogelijk CheatDevice te installeren op de gepatchte NTSC versie. Voor de PAL is helaas nog geen oplossing gevonden, maar hopelijk komt deze nog wel.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Als je gta lcs wilt een een cheatdevice zou ik voor de psp kiezen maar als je gta lcs koopt moet je goed kijken of je niet de gepatchte versie hebt bij de gepatchte versie staat dit op de rug: ULES00151-5280174 als je die hebt kan je er geen cheatdevice op zetten!

als je er een cheatdevice op wilt moet je

1- download die chaetdevice KLIk HIER

2-sluit psp aan op pc kan met digitale foto camera kabel en je kan de egte kabel kopen

3- ga naar je eerste aan gemaakte savefiles (het moet op je eerste aan gemaakte savefile zijn, anders gaat het niet!)

4- start gta lcs op en load de savefile met de cheatdevice en je kun spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...