Jump to content

cheatdevice


claud

Recommended Posts

ik zit met mijn psp te klieren voor een cheatdevice. maar de computer ziet de psp niet.

even wat anders:

hoe kan ik er voor zorgen dat ik een cheatdevice op de psp moet?

mag ik er een uitleg bij?

waar waar kan je zien welke tiepe psp het is? (dat je ziet als hij geschikt is, de cijfertjes)

wat gebeurt er als het fout gaat?

wat moet ik dan doen?

waar kan ik een perfecte cheatdevice vinden?

moet ik oppassen met wat ik doe?

dat waren de vragen, ik hoor ht wel als jullie het weten.

seeyou :cya:

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

- Via een USB Kabel kun je de CheatDevice op je PSP zetten.

- Als je een USB Kabel hebt doe je die in de USB aansluiting in je computer, verder doe je wat er in de Readme uitgelegt word.

- Als je sommige spellen bijvoorbeeld GTA Vice City Stories hebt, dan is je PSP waarschijnlijk geupdate. Dan werkt de CheatDevice helaas niet meer.

- Niks, dan moet je de bestandjes gewoon weer verwijderen.

- Opnieuw de bestandjes instaleren, tenzij je GTA Vice City Stories hebt. Dan is het niet nodig, want dan kan de CheatDevice niet op je PSP zoals ik hier boven uitgelegt hebt.

- Google is je grootste vriend. ^_^

- Nee hoor, gewoon cheaten. Als je GTA LCS vastloopt dan probeer je het opnieuw.

Link to comment
Delen op andere websites

mag ik de cheatdevice voor psp versie 3.51? want die wil ik wel graag :Y

was dat niet alleen voor de m33 custom firmwares??

ik weet niet, maar elke cheatdevice is voor de 2.06. en de 3.71 maar wat is de customfirmwares?

Link to comment
Delen op andere websites

please help ik wil zo graag al die mogelijkheden. jullie hulp was echt goed maar ik was vergeten te zeggen dat ik unupgrated versie 3.51.

Ik geloof dat je Versie 2.71 of lager moet hebben om een cheatdevice te gebruiken. Dus kun jij hem niet krijgen aangezien je versie 3.51 hebt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, daar doet ie het sowieso niet :puh: Gek dat ie het toch niet doet op jouw versie. Misschien moet je de versie eens natrekken: ga in je psp hoofdmenu naar 'instellingen' en dan 'systeeminfo'. Staat ook de softwareversie bij.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een update versie 3.51. dat komt door mijn vader die heeft hem voor de sims 2 peds geupgrade. nu even een supervraag: is er ook zo'n safegame met alle luchtvoertuigen in de garage? soja mag ik die dan? (ik weet wel dat als hij er is het antwoord ja is)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een update versie 3.51. dat komt door mijn vader die heeft hem voor de sims 2 peds geupgrade. nu even een supervraag: is er ook zo'n safegame met alle luchtvoertuigen in de garage? soja mag ik die dan? (ik weet wel dat als hij er is het antwoord ja is)

Misschien is >>deze<< dan wel wat. Hiermee heb je de Hunter, Police Maverick, MR Whoopee en een Dodo. Het is ook nog een 100% savegame. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een update versie 3.51. dat komt door mijn vader die heeft hem voor de sims 2 peds geupgrade. nu even een supervraag: is er ook zo'n safegame met alle luchtvoertuigen in de garage? soja mag ik die dan? (ik weet wel dat als hij er is het antwoord ja is)

Misschien is >>deze<< dan wel wat. Hiermee heb je de Hunter, Police Maverick, MR Whoopee en een Dodo. Het is ook nog een 100% savegame. :)

zou iets leuks kunnen zijn maar ik moet een voor de us versie hebben, want mijn psp komt uit afghanistan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...