Jump to content

Het grote RCT topic


GTA freakje

Recommended Posts

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basssss

    15

  • Donald F. Duck

    10

  • GTA freakje

    10

  • studio dewolf

    7

Ik zal het proberen, maar:

  • Wat bedoel je met afwerken?
  • Het bestand heet _Twister_Barbwire_reaper.trk, moet dit [Twister]Barbwire Reaper.trk zijn?

Edit: Ik heb hem even gevolgd, en de baan is helemaal complet. Wel zag ik dat ik hem niet kan testen, daar kijk ik even naar.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Dat bedoel ik, hij werkt niet goed wanthet lukt me niet om van die kettingen de leggen in het begin en ook heb ik maar 1 station terwijl ik er meerdere moet. Je mag gerust nog eens stukje bijbouwen hoor ;)

Tom :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Kettingen leggen? Bedoel je die waar je gas krijgt? In jouw versie is ie helemaal goed. Ook zit er een los stuk baan erg hoog, heb jij die aanpassing gedaan dat je elke achtbaan kan splitsen? Dat stuk is namelijk dicht bij de baan. Ook moet je opletten dat:

  • Je achtbaan kost nu tussen de € 124.000,- en € 125.000,- (ik heb ingesteld op euro).
  • Niemand durft in je achtbaan, want:
    Beoordeling opwinding: 0,03 (Laag)
    Beoordeling intensiteit: 32,52 (Ultra extreem)
    Beoordeling misselijkheid: 16,92 (Zeer extreem)
    Ook heb je heel hoge G-krachten. Dit komt door de kleine bochten op hoge snelheid die je zonder een 45° baan neemt.

En ik wil je achtbaan afmaken, maar vandaag heb ik er geen tijd voor. Als er voor morgen nog iemand reageert, mag hij/zij hem doen van me.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

haha rollercoaster tycoon 3 heb ik ( de mooiste van de 3 )

Heb ook de 2 uitbredings pakketen: Waterpret & Beesteboel

Tja ik maak heel vaak achtbanen met dit spel.. Maar speel het niet meer echt

Grapichs = 10 ( voor een tycoon spel!! is het heel mooi )

Speltype = 5,5

Verslafing = 0.0

De lol erin = 4,5

uit eindeljik eeen rating van 5-

5 is het geworden

Tja je kan hem kopen ( hijs niet meer zo duur als eerst )

Het is geen Afrader Maar ook geen Aanrader

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vuurwerkshow gemaakt met de naam Atmosphear.

Er zijn ook lasers bij en een van die lasers sluit op het laatst en dan gaat het laatste vuurwerk de lucht in en dan stopt de show.

Commentaar van de bezoekers is:Ik vraag me af hoeveel dat vuurwerk kost, dat ziet er spectaculair uit.

Ik had ook eens in de bocht bovenin van de kingda Ka had ik een stuk weggehaald en toen crashte hij op het hoogste punt :schater::schater::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vuurwerkshow gemaakt met de naam Atmosphear.

Er zijn ook lasers bij en een van die lasers sluit op het laatst en dan gaat het laatste vuurwerk de lucht in en dan stopt de show.

Commentaar van de bezoekers is:Ik vraag me af hoeveel dat vuurwerk kost, dat ziet er spectaculair uit.

Ik had ook eens in de bocht bovenin van de kingda Ka had ik een stuk weggehaald en toen crashte hij op het hoogste punt :schater::schater::schater:

Als ik het goed heb is Kingda Ka een achtbaan. En zover ik weet moet een achtbaan helemaal compleet zijn voordat hij open mag. Of voordat je hem mag testen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Testen mag je zomaar doen als je baan nog niet af is.

PS: .:TOM:., ik krijg geen tijd om je achtbaan af te maken. Sorry.

Edit: @Hieronder, ik heb alle drie de delen gespeeld, nu speel ik RCT3 nog en ik ben misschien van plan RCT2 nog te installeren op deze, maar ik weet nog dat het daar niet ging. Je kon wel een andere crash meemaken doordat de baan niet af is, dit doe je gewoon door zo'n lancering te maken en dan een steile helling die te laag is waardoor je achtbaan crasht. Tip: Doe dit niet, het is niet goed voor je parkrating (of hoe dat ook heette).

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Testen mag je zomaar doen als je baan nog niet af is.

PS: .:TOM:., ik krijg geen tijd om je achtbaan af te maken. Sorry.

Zover ik weet bij deel 1 en 2 kan dat niet maar odat jullie het nu over deel 3 hebben geef ik jullie het voordeel van de twijfel. En bied ik mijn excuses aan. BTW binnekort heb ik ook deel 3. Temminste als ik XP aan de praat krijg.

Link to comment
Delen op andere websites

De Roller Coaster Tycoon collectie is één van mijn favoriete games, ik hou er namelijk wel van om eigen achtbanen te ontwerpen, en ook dat er mensen in kunnen stappen, natuurlijk niet in de realiteit, maar visueel.

Naast dat heb ik al meerdere malen geprobeerd om in RCT2, en 3, de attractiepark Slagharen na te bouwen, en dat is aardig wel gelukt.

Alleen natuurlijk niet echt precies helemaal, maar in ieder geval werkte het wel.

Ik ben weer eens van plan om RCT3 weer eens te gaan installeren, en natuurlijk spelen.

Tevens zal ik wel wat screenshots posten ofzo, als ik het weer geïnstalleerd heb.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...