Jump to content
Joriz

Geen bijzonder GTA4 nieuws tijdens presentatie jaarcijfers 2007!


TakeTwoInteractive.gif
Er gingen geruchten dat we vandaag wat bijzonders zouden horen tijdens het vrijgeven van de financiële resultaten van Take-Two Interactive van 2007. Helaas is er geen groot Grand Theft Auto nieuws gemeld. Tijdens het luisteren naar de Conference Call heb ik er wel de volgende nieuwtjes tussen uit gevist:

Take-Two Interactive bevestigde dat de release van Grand Theft Auto IV nog steeds vast ligt voor het tweede financiële kwartaal van 2008 (ergens tussen februari en april 2008). Take-Two wilde niet zeggen op welke dag de daadwerkelijke release is en meldt pas de release datum als deze bij hun bekend is (al leek uit de beantwoording van de vraag dat de release datum wel in interne marketingplannen bekend is). Take-Two zei dat het spel nog steeds tegelijk voor Playstation 3 en XBox 360 uit komt.
Op een vraag of Grand Theft Auto IV ook naar de Wii komt gaf Take-Two het antwoord dat Grand Theft Auto IV geen geschikt spel is voor de Wii console. Take-Two voegde hier aan toe dat andere spellen van Take-Two Interactive meer geschikt zijn voor de Wii. Kortom geen GTA4 op de Wii!.
De episodic content van Grand Theft Auto 4 voor op de XBox 360 komt ergens uit tussen November 2008 en Oktober 2009. Meer wilde Take-Two over de episodic content niet melden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het was natuurlijk al te verwachten dat er geen Nintendo Wii versie van Gta IV zou komen.:N

Ik hoop uiteraad wel dat we binnenkort ook iets van de pc versie komen te weten..

Als die er niet meer komt is er voor mij geen hoop meer om Gta IV ooit te kunnen spelen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het was natuurlijk al te verwachten dat er geen Nintendo Wii versie van Gta IV zou komen.:N

Ik hoop uiteraad wel dat we binnenkort ook iets van de pc versie komen te weten..

Als die er niet meer komt is er voor mij geen hoop meer om Gta IV ooit te kunnen spelen!

jawel een Xbox360 kopen of Playstation3 Kopen dan kan je hem spelen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het was natuurlijk al te verwachten dat er geen Nintendo Wii versie van Gta IV zou komen.:N

Ik hoop uiteraad wel dat we binnenkort ook iets van de pc versie komen te weten..

Als die er niet meer komt is er voor mij geen hoop meer om Gta IV ooit te kunnen spelen!

jawel een Xbox360 kopen of Playstation3 Kopen dan kan je hem spelen

Dat doe ik niet alleen voor Gta IV.. :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het was natuurlijk al te verwachten dat er geen Nintendo Wii versie van Gta IV zou komen.:N

Ik hoop uiteraad wel dat we binnenkort ook iets van de pc versie komen te weten..

Als die er niet meer komt is er voor mij geen hoop meer om Gta IV ooit te kunnen spelen!

jawel een Xbox360 kopen of Playstation3 Kopen dan kan je hem spelen

Dat doe ik niet alleen voor Gta IV.. :N

Je hebt ook gelijk , want dat is puur voor geld uit je te pompen .

Want binnen 5 jaar is er opnieuw een nieuwe console misschien en dan ga je weer een nieuwe moeten kopen :duh: .

Dus zo kunnen ze blijven geld uit je persen . Of ga gewoon naar de winkel en steel er een . :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...