Jump to content

helicopter


claud

Recommended Posts

heeft er iemand aleens met de maverick gevlogen? ik wel bij false idols. zet gewoon de iedereen volgt je cheat aan, hij land nu maar de missie moet voltooit worden, meer tips vind bij mij. ^_^

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
heeft er iemand aleens met de maverick gevlogen? ik wel bij false idols. zet gewoon de iedereen volgt je cheat aan, hij land nu maar de missie moet voltooit worden, meer tips vind bij mij. ^_^

kun je mij dat us beter uitleggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik dat zo zie, is er voor GTA LCS een cheat waarmee iedereen je volgt. In de missie False Idols zijn een aantal helikopters, en het is dan de bedoeling dat, als je die Maverick wilt, de 'Iedereen-volgt-je-cheat' aanzet, zodat ook de helikopters achter je aan gaan. Zodra hij land, moet je snel de helikopter stelen.

Er is ook nog een ander maniertje om een Maverick zonder cheats te kunnen stelen, daar heb ik op Youtube een filmpje over gevonden. Het filmpje zie je hieronder. :)

Succes. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

heeft er iemand aleens met de maverick gevlogen? ik wel bij false idols. zet gewoon de iedereen volgt je cheat aan, hij land nu maar de missie moet voltooit worden, meer tips vind bij mij. ^_^

kun je mij dat us beter uitleggen?

als je bij false idols de iedereen volgt je cheat of gewoon op de brug gaat staan kan je de heli jatten en je hebt er een. en als iemand al gevlogen heeft post het hier

even een toevoeging: op het filmpje zijn er wel honderd cheats gebruikt en bij mij maar 1 ^_^

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

Er is ook nog een ander maniertje om een Maverick zonder cheats te kunnen stelen, daar heb ik op Youtube een filmpje over gevonden. Het filmpje zie je hieronder. :)

Succes. ;)

Volgens mij (weet ik zeker) is dit filmpje MET cheats hoor? )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...