Jump to content

Louis van Gaal nieuwe trainer AZ


RTS

Recommended Posts

Louis van Gaal is per 1 juli 2005 de nieuwe hoofdtrainer/coach van AZ. De voormalig trainer van AZ , Ajax, FC Barcelona en het Nederlands elftal tekent een contract voor de duur van drie jaar en is daarmee de opvolger van Co Adriaanse die AZ aan het eind van dit seizoen verlaat.

Van Gaal was het laatst werkzaam bij Ajax, die club verliet hij dit najaar als technisch directeur, uit onvrede met het feit dat hij voor zijn gevoel te veel met handen gebonden was om zijn eigen ideeën over het spelersbeleid te kunnen uitvoeren.

Op de website van de Alkmaarse club motiveert de voormalig technisch directeur van Ajax zijn keuze. "Ik heb voor AZ gekozen op basis van drie criteria. AZ is een stabiele organisatie waarin ik denk goed te kunnen functioneren, de kwaliteit van de spelersgroep biedt voldoende mogelijkheden en de ambitie van de club sluit aan op mijn eigen ambities."

Bron Foksport

Link to comment
Delen op andere websites

nou, veel worden zal het niet, van galen zou ik nog een nieuw contract aanbieden, ben benieuwd

Van Gaal heeft Ajax wel na de CL finale tot 2 keer toe geleid!

Dus ik snap weer niet wat je zegt.

Sommige mensen hebben echt iets tegen het Nederlandse voetbal.

Maar ik ben erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

Van Gaal is er ervaren als trainer dus het kan wel wat worden denk ik ja.

Link to comment
Delen op andere websites

ajax had veel talentvolle spelers rondlopen Tim, Az nie, althans alleen landzaat kromkamp, en van galen, hogerop kan die ze niet helpen, eerder lager, dat is mijn mening, ik vind dat ze beter iemand anders hadden moeten nemen

Link to comment
Delen op andere websites

ajax had veel talentvolle spelers rondlopen Tim, Az nie, althans alleen landzaat kromkamp, en van galen, hogerop kan die ze niet helpen, eerder lager, dat is mijn mening, ik vind dat ze beter iemand anders hadden moeten nemen

AZ is denk ik volgend jaar niet veel meer, niet omdat van Gaal trainer is, maar omdat Landzaad na dit seizoen naar Ajax, PSV of een club uit Engeland vertrekt. (Nee niet na Bayern Munchen)

Als AZ kampioen word, word het een ander verhaal, want ik denk dan wel dat ze meer zelfvertrouwen gaan krijgen.

Maar ik kan zo niet zeggen of AZ dit vol kan blijven houden al hoop ik dat van harten.

PSV doet te arrogant over hun zelf, dus ze mogen van mij part degraderen. ;)

Ajax heeft Charisteas, die een mooi duel neer zette tegen Spakenburg.

Hij deed zelfs bijna de Zlatan na!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...