Jump to content

Ik zoek GTA Advance


Big Playahh

Recommended Posts

Moto gp :een motor race spel

Poke Pinbal:een leuk pinbal spel

Iridion 3D :ruimte schiet spel met mooie graphics

TH Pro Skater:oude vertroude skate actie met Tony

Driver 2 : een van de weinige Driver games die niet verneukt is

(DS) NFS U2 of Ridge racer DS

GTA ADvance wel met doosje en boekjes

Imand interese pm me maar ff

Bewerkt: door Big Playahh
Link to comment
Delen op andere websites

Het is mischien even rijden maar ik weet waar ze GTA Advance nog verkopen, namelijk bij GameshopDouble-M in Leiden. Daar verkopen ze GTA Advance voor 15 euro, bel ze eerst even op als ze het op voorraad hebben. :)

dat is een probleem omdat ik in limburg woon misschien kan iemand het spel opsturen en dan stuur ik hem of haar 25 euro maar ja ik kan niemand uit leiden

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan wel eens zijn bij somige winkels dat GTA Advance nog in de bakken met oude games liggen, want daar had ik GTA Londen wel een keer in zien liggen. In ieder geval succes met het vinden van GTA Advance. ;)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Je zal heel, maar dan ook heel veel geluk nodig hebben om GTA Advance nog in enige winkel te vinden. Daarom is het assortiment op Internetsites ook enorm vergroot. Ik heb het geluk gehad om een moeder te hebben die in die branche zat, en ik heb het spel uit de verhuur gekregen. Ik denk zelfs dat het onmogelijk voor je is om GTA Advance zonder een verkoopsite te bemachtigen. :N Ik raad je dus nogmaals aan om dit topic te bekijken als je GTA Advance 'echt' graag wilt hebben.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...