Jump to content

Age Of Empires


Wrieh

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basssss

    47

  • Cabyon

    21

  • Nissan

    20

  • Big Boss

    10

Top Posters In This Topic

Hier kun je over age of empires praten, Je zelfgemaakt scenarios uploaden.

Ikzelf heb AOE I + UitbreidingsPakketen AOE II + Uitbreidingspakket en AOE III Met uitbreidingspakket.

Ik heb AOE1 + Uitbreiding, AOE2 + Uitbreiding en AOE3 + Warchief + Asian Dynasties :tu:

Ik vind de Multiplayer altijd wel leuk, er is alleen bijna nooit iemand om tegen te spelen.. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb aoe 2 maar waar kan je die uitbreidingspakket halen ?

Dat losse uitbreidingspakket zelf (The Conquers) heb ik voor het laatst gezien toen de games nog werden verkocht in van die grote dozen. :puh: Maar zonder geintjes, voor zover ik weet is hij nog steeds verkrijgbaar, alleen dien je dan de gold edition te kopen. Voordeel is dat je The Conquers hebt, nadeel is dat je Age of Kings erbij krijgt en daar ook voor moet betalen.

Die goeie oude tijd overigens, dat Age of Empires. Ben al heel vroeg begonnen met het eerste deel, heb daarna een stuk van twee gespeeld en daar is het voor mij een beetje bij gebleven. Al lijkt me het derde deel toch ook nog wel boeiend, terwijl ik daar voorheen iets minder positief over was.

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet dat Age of Empires IV zich in de oorlog gaat afspelen (dus met mitrailleurs, tanks etc.) en Age of Empires V in de toekomst afspeelt (robots, lasers etc.)?

Als we dat ene plaatje in het boekje moeten geloven, inderdaad. Ik hoop niet dat dit gebeurd overigens, al krijg ik wel die indruk. In mijn ogen zou het een enorme stap in de verkeerde richting zijn. Age of Empires is voor mij nog steeds ergens beginnen in het stenen tijdperk en dan ergens eindigen met een goed kamp en een sterk leger. Maar goed, we zien wel wat het gaat worden...

@GrandTheftTwanO: Age of Empires 1 is al erg oud, maar nog niet zo oud dat hij al gratis te downloaden is. Je kunt hem nog gewoon kopen in de winkel overigens, dat zal zo'n €5 kosten. Schud het laatste kleingeld uit je zak en je hebt een voortreffelijke game.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja.. Bij AoE3 gaan ze ook over op geweren... Geef mij maar de oude vertrouwde zwaarden...

De AoE serie gaat nu meer op Empire Earth lijken.. Steeds verder in de tijd :N

Maar toch vind ik AoE1 het leukste gemaakt :7 Zit wat meer fantasie in dan bij 2 en 3..

Zoals dat de mensen groter zijn dan de huizen enzo :7

Maar het verhaal vind ik van 3 het leukst. Ben nu bij Act II.

------------

M'n eigen scenario voor AoE 1.

Klik

Rates :D

Bewerkt: door -eend-
Link to comment
Delen op andere websites

M'n eigen scenario voor AoE 1.

Klik

Rates :D

Ik heb zelf een hele campain gemaakt. :puh:

In AOE2 moet ik nog uitvogelen hoe de 'triggers' werken.

Triggers in AOE2 zijn over het algemeen erg makkelijk.

Ik heb een site over AOE gevonden, waarop zeer veel info en how-to's staan.

Dit is de link: Klik.

Ik vind overigens AOE 2 het beste spel van de serie.

De eerste was niet leuk om te spelen (Build and Destroy op het laagste niveau) gezien

je geen plot had. Je kreeg één doel om te doen en Hop! dan is het level klaar.

Ook vond ik de manual nogal matig.

AOE 3 is dan weer niet mijn type. Prachtige maps, geweldige story, eindelijk 3D, maar:

Geen ridder meer te bekennen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja Age of Empires is een prima game. De eerste heb ik vroeger ook vaak gespeelt. Was 1 van de eerste games die ik ooit gespeeld heb via PC. Heb daarna de 2de ook een tijd gespeeld. Moet ze eigenlijk weer eens bovenhalen en spelen.

Persoonlijk hoop ik ook dat Age Of Empires inderdaad rond dezelfde tijd blijft zoals we ze kennen. Plots in de tijd van nu of de toekomst zou erg raar zijn en niet meer echt een Age Of Empires zijn zoals wij die kennen. Hoop dus stiekem dat die ongeveer blijven zoals wij ze kennen :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ja Age of Empires is een prima game. De eerste heb ik vroeger ook vaak gespeelt. Was 1 van de eerste games die ik ooit gespeeld heb via PC. Heb daarna de 2de ook een tijd gespeeld. Moet ze eigenlijk weer eens bovenhalen en spelen.

Persoonlijk hoop ik ook dat Age Of Empires inderdaad rond dezelfde tijd blijft zoals we ze kennen. Plots in de tijd van nu of de toekomst zou erg raar zijn en niet meer echt een Age Of Empires zijn zoals wij die kennen. Hoop dus stiekem dat die ongeveer blijven zoals wij ze kennen :)

Dat hoop ik ook!

Overigs vind ik het grappig van AOE 3 Dat die nederlandse taal niet echt klopt xD

Zoals Boomhakken xD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...