Jump to content

Age Of Empires


Wrieh

Recommended Posts

wie speelt nog?

ik ben pas weer begonne met spelen van AOE2 echt betere Ai dan AOE3

Age of Mythology vind ik ook een topper, speel deze de laatste tijd weer :) Ik vind deze variant ook niet zo snel vervelen, dat heb ik wel heel erg met Age Of Empires III, ben er altijd met mum van tijd weer op uitgekeken...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basssss

    47

  • Cabyon

    21

  • Nissan

    20

  • Big Boss

    10

Top Posters In This Topic

age of empires is gewoon de beste strategy game ooit. heb er zo veel herinneringen van _O_

maar nu speel ik het niet meer gewoon omdat ik weet dat ik het toendertijd top vond maar nu niet meer kan tippen aan de strategy games van tegenwoordig. dus ik wil niet teleurgestelt zijn als ik het weer uit de kast haal.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

de Ai was wel het beste vroeger.

maar weet iemand hoe ik de AI aan de praat krijg in de scenario van AOE3?

Je tegenstander duidelijke doelen geven, en als het goed is kan hij op zichzelf functioneren als hij de basis heeft (Town center, villagers, klein aantal resources). Ik kon het vroeger wel, maar nu niet meer ben ik bang. Sorry man. :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Welke idioten beweren hier dat AOE IV en V zich in de toekomst gaan afspelen?

AOE ging ALTIJD om het verleden , en als ze nu opeens overgaan naar WOI & II , KOOP DAN WiC!

Enne , spijtig genoeg stopt ES ermee , so no more Age of Empire games :(

Ensemble Studios, which is an in-house department of Microsoft Games, has been responsible for over 20 million game unit sales.

They have always maintained a supurb relationship with the gaming community, especially Heavengames, and we are all incredibly sad to see them shutting down.

However all hope is not lost!

Much of Ensemble's leadership has decided to open up their own studio under a different name, and they've already partnered with Microsoft to provide post-release service for Halo Wars.

In another bit of good news, Microsoft has confirmed that they are trying to find jobs for the various other ES employees that are not leaving to form the new group.

Microsoft has stated that the decision to shut down Ensemble was purely financial and that did not reflect on their talent or ability in any way.

Still, I have to wonder what other groups may be closed next, or even more interestingly, what groups were left open instead.

Either way this is a very sad day for gamers who have loved the Age series since it began in 1997.

I can remember playing it in middle school myself!

Yet since Microsoft owns much of the copyright information for the Age series, it seems unlikely that we will ever see a new "Age of" game.

So, our hats are off to ES for making so many great games that we love, and I, and I'm sure most others, are looking forward to what this new company will release in the future!

All hail AOE , All hail ES.

amen.

Link to comment
Delen op andere websites

Speelt er hier iemand AoE III online. Zoja, maak met mij via PB een afspraak!!

Speelde het, maar ik kan, als het moet nog wel een potje spelen. ;)

Mooi, ik kan zondag wel. We spreken dan verder af als jij 't wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

Speelt er hier iemand AoE III online. Zoja, maak met mij via PB een afspraak!!

Speelde het, maar ik kan, als het moet nog wel een potje spelen. ;)

Mooi, ik kan zondag wel. We spreken dan verder af als jij 't wilt.

Ik vind het best hoor, alleen welke uitbreiding heb jij? Want anders moet ik daar ff op letten. :)

Edit: Merk net dat zondag de verjaardag van me zusje is, dus dat kan niet. :7

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Speelt er hier iemand AoE III online. Zoja, maak met mij via PB een afspraak!!

Speelde het, maar ik kan, als het moet nog wel een potje spelen. ;)

Mooi, ik kan zondag wel. We spreken dan verder af als jij 't wilt.

Ik vind het best hoor, alleen welke uitbreiding heb jij? Want anders moet ik daar ff op letten. :)

Edit: Merk net dat zondag de verjaardag van me zusje is, dus dat kan niet. :7

Ik heb geen uitbreidingen, dus alleen het orgineel. Ik kan heel misschien vandaag even.

PS: Mijn gamenaam is: Jesperkaj

Link to comment
Delen op andere websites

Speelt er hier iemand AoE III online. Zoja, maak met mij via PB een afspraak!!

Speelde het, maar ik kan, als het moet nog wel een potje spelen. ;)

Mooi, ik kan zondag wel. We spreken dan verder af als jij 't wilt.

Ik vind het best hoor, alleen welke uitbreiding heb jij? Want anders moet ik daar ff op letten. :)

Edit: Merk net dat zondag de verjaardag van me zusje is, dus dat kan niet. :7

Ik heb geen uitbreidingen, dus alleen het orgineel. Ik kan heel misschien vandaag even.

PS: Mijn gamenaam is: Jesperkaj

Mijn naam is iets van Basss12345 ofzo (iets te lang niet meer gespeeld denk ik :puh: ), maar je PB't maar wanneer je wilt. Heb voor de rest van de dag tijd. _O_

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...