Jump to content

Richtprijs PSP?


Ironfist

Recommended Posts

Ik ben al een tijdje op zoek naar de prijs van de PSP want 'k heb al veel verschillende dingen gehoord en gezien

Op een Engelse site staat dat hij in Japan voor 500$(!) gereleased is,deze prijs lijkt mij extreem hoog en totale onzin.

Op een andere site(nederlands forum) stond er dat hij tussen 200 en 300 euro ging kosten.

en in Power Unlimited stond er dat de "geruchten" zeggen dat hij ongeveer 200 euro gaat kosten.

en op e-plaza staat de richtprijs op 199.95 euro.

hieruit kan ik lichtelijk afleiden dat het tussen de 200 en 300 gaat zijn,maar dat heeft vast veel te maken met die "geruchten".

Is er eigenlijk al iets bevestigd?

ik zou graag weten hoeveel geld ik moet opzij zetten want ga veel doen in de aankomende vakantie(is dat nu de paasvakantie of de krokusvakantie?) :lol:

Ironfist

Bewerkt: door ironfist99
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TubS

    5

  • Tha Real G.

    5

  • gangster

    4

  • THE_GAME_MEN!

    3

Prijs wordt 150 euro ( kaal ) en het ''Valuepack'' ( met alles erop en deraan ) wordt 180euri +/-, stond hiero iig

Klikje

edit : oops khad verder moeten lezen..

We verwachten echter door alle belastingen en extra kosten dat de Nederlandse prijs rondom de 200 Euro komt te liggen.
Bewerkt: door Dutsj
Link to comment
Delen op andere websites

Moet wel 200 euros kosten ze kunnen hem toch niet duurder maken dan een PS2??

Die spellen denk die krijgen gewoon dezelfe prijs als voor de ps2.

Die PSP portable denk ik gaat een veel grotere succes worden dan de Gamboy Advance. Het is al in de US een complete revolutie voor de gamewereld zo mooie graphics voor zo'n klein ding dat draagbaar is

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...