Jump to content

gang


claud

Recommended Posts

ik heb even wat leuks: in dit topic mag je posten wat voor een gang en gangcars te maken. je mag er zelf wat van bedenken zoals ik heb bedacht: funk leonio maffia, met een gang kuruma xxls.

wie wat leuks heeft, post het in het topic :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een gang,The Burrito's met een

hotdogwagen's als gangwagens en beige pkkan

dat lijkt wel lollig, ik denk dat we samen met al deze gangcars en gangs waarvan ik denk dat er meer komen een gancar mod kunnen maken voor de psp. ga zo door met posten mensen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier kun je vertellen wat je favoriete gangcar is en hier kun je vertellen wat je favoriete gang is, als je bij de Zoekfunctie gang had in ge typt had je die 2 topics kunnen vinden. Geen probleem, volgende keer gewoon beter zoeken. ;)

ik had het over zelf gangs en gangcars te creëren. en dat is wat anders dan wat jij dacht of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

wie heeft er nog wat? ik wil erg graag weetten welke ideën jullie hebben. (als ik genoeg heb kan ik aan modmakers van dit forum een mod laten maken uploaden in modding shoeroam, en dit nog wel voor alle versies spellen en psp's!!!! :klap::klap::klap::klap::klap::klap::puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat modden op de psp gaat nogal lastig :puh:

Een gang manana, met spoiler en supercharger.

lijkt al meer op een mooie wagen, nog even een diablo paintjob en je bent binnen. (iedereen mag wat mij betreft lekker posten maar je moet ook een gang erbij bedenken anders klopt onze mod niet.)

Link to comment
Delen op andere websites

Pikzwarte hellebach gt's met zwarte wielen zwarte ruiten .

En mannetjes met smokings en zwarte hoeden op

Standaartwapen m60

Gebied . staunton island midden

dat is een goed id als de leden zo door gaan word het een meester mod die over de andere gangs worden geplaatst. greets

velonie: je mag nu lekker ook motor gangs bedenken in het topic! :Y

extra: waar kan ik trouwens de avanger vinden? ik verwacht graag antwoord

Link to comment
Delen op andere websites

Dikke junks met een sigaar in hun bek. En uit hun broek puilt het uit van de wiet. En dan een klein geel met groen scootertje :)

leuk die onthoud ik. :Y trouwens hoe mot de gang heten?

EDIT: je mag ze lekker lollig maken of juist niet. ik heb er ook weer een bedacht een paar afghaanse lilyputters met een joint die in de dikke modderbek van ze steekt. en verrotte oude bandages op, en oude jassen waar allemaal slijm aan zit en een broek die ze steeds vasthouden anders zakt hij af. en ze hebben als wapen een gebroken stuk hout. ze rijden in oude verroeste en extra verrotte landstalkers. :*D

dit word de beste gangmod in tijden als we zoveel pb's meer krijgen als nu

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een nieuwe gang bedacht: de iggie's datv zijn klijne mannetjes die elkaar slaan. maar als jij er dan komt dan slaan ze je. ze hebben een leuke hoed op een een trui met bloemen en een broek die verkeerd om zit. ze rijden in hele kleine winkelkarren met motors. lol

heb je nu nog nooit door gehad dat modden stom is? hoewel deze dat niet is

ik wel veel te vaak[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...